בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

נצחו אראלים את המצוקים: הה"ק מבאבוב זצ"ל

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-24/3/2005 01:52 לינק ישיר 

ווער האט די באבובער האט-ליין נומבער, וואו מ'קען אריינקאלן פאר פרטים?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/3/2005 01:52 לינק ישיר 

ברוך דיין האמת.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/3/2005 01:55 לינק ישיר 

די בלאט און דער יוד וכדו' האבען שוין אלעס גרייט פין לאנג, זיי דארפען נאר אריין לייגען די תאריך...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/3/2005 01:56 לינק ישיר 

נפלה עטרת ראשינו!!!!

די לוויה וועט זיין היינט נאכט 930 אין באבוב



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-24/3/2005 01:58 לינק ישיר 

212-990-6444



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-24/3/2005 02:19 לינק ישיר 

ברוך דיין האמת.

א שאד וואס דער דור האט נישט זוכה געווען אז ער זאל אביסל לענגער קענען פירן די באבובער קהלה.

ער וואלט אסאך ארויסגעהאלפן אין די מערכה אקעגן ציונות.

אבער דאס איז זיכער נאך א פרט פון עיקבתא דמשיחא.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-24/3/2005 02:20 לינק ישיר 

א אמתער עהרליכער איד, וואס דער דור האט נישט געהאט קיין זיכה צו נהנה זיין מאורו.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-24/3/2005 02:25 לינק ישיר 

weaky

יא ציונות נישט ציונות, באמת א דורכפאל פאר די באבובער קהלה, וואס האבען שוין ארויס געקוקט יארען ער זאל זיי נעמען אינטער זיינע פליגעל, און ענדליך ווען ער איז שוין יא געווארען רבי........

המקום ימלא חסרוננו
המקום ינחם אותנו
וכל בית ישראל יבכו את השריפה...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/3/2005 02:27 לינק ישיר 

ווער ווערט רבי?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/3/2005 02:29 לינק ישיר 

הנעלבים ואינם עולבים השומעים חרפתם ואינם משיבים עליהם הכתוב אומר "ואוהביו כצאת השמש בגבורתו"



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/3/2005 03:07 לינק ישיר 

ברוך דיין האמת!!!




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/3/2005 03:58 לינק ישיר 

ווי אלט איז כ"ק דער באבובער רב געווען?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/3/2005 04:10 לינק ישיר 

בערך 70

יוסעלע



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-24/3/2005 04:33 לינק ישיר 

70?? איך מיין די מאכסט א טעות, ס' איז דא בילדער פון אים מיט זיין זיידע 65 יאר צוריק אלץ גרויסע אינגל.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-24/3/2005 04:38 לינק ישיר 

נשבה ארון אלוקים
יחד עם כל בית ישראל אני מבכים מרה הסתלקותו של כ"ק הגאון הקדוש רבן של רבבות אלפי ישראל מנורה הטהורה
עמוד הימיני פטיש החזק נר ישראל צדיק יסוד עולם עמוד
צלותהון של ישראל מרן
רבי
נפתלי צבי האלבערשטאם
זצוקללה"ה זי"ע
הלויה תצה הערב בשעה 930 מבית המדרש הגדול דבאבוב

וכל בית ישראל יבכו את השרפה אשר שרף ה'
החותמים בצער רב
אוהדי בית באבוב



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > נצחו אראלים את המצוקים: הה"ק מבאבוב זצ"ל
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
לדף הקודם 1 2 3 4 לדף הבא סך הכל 4 דפים.

bholext
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.