נשלח ב-27/3/2005 23:24
שיריים פין פורים: יאמאמיי איך בין נאך אביסעל בגיליפין אין סקלינגט מיר נאך אין קאפ ליפאס יאמאמיי, וויל איך פרעגען דעם עולם ווער זינגט די בעסטע יאמאמיי ?
דא וועל איך שרייבען וואס איך מיין :
ליפא זינגט עס אייזען אבער ער ציט עס אויס גאר לאנג.
צאלי לייגט עס גאנץ גיט אראפ אבער אן קיין זאלץ אזוי ווי ליפא.
מיכאל וויל איך נישט שרייבען..
נשלח ב-27/3/2005 23:42
who's Tzali?
נשלח ב-27/3/2005 23:52
א זאלי...
נשלח ב-28/3/2005 06:09
בצלאל גאלד, א היימישער זינגער.
נשלח ב-10/4/2005 07:58
יישר כח כורמיזא
תוקן על ידי - אינגערמאן - 10/04/2005 8:25:40
נשלח ב-10/4/2005 08:33
ס'איז איראניש ביז גאר אז דער מחבר פונעם יאמאמיי זינגט דאס די ערגסטע פון יעדן. ווען מ'הערט חיים דוד דאס זינגען איז שווער צו פארשטיין וויאזוי דער ניגון איז אזוי גוט אויפגעכאפט געווארן און נאך א HIT אויך. לדעתי זינגט דעם ניגון די שענסטע די פאר DEDI מיט יונתן. איך מיין אז זיי האבן געמאכט פונעם ניגון א HIT.
נשלח ב-10/4/2005 20:47
שקויעך כורמיזא פאר די ניגין
ליפא זינגט עס זייער גיט אבער איך מיין אז אויך זיין נייע טעיפ פראזשעקט עקס זינגט ער עס בעסער.
איינער קען לייגען א לינק פין חיים דוד אין פין דעדי ?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.