בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

חלוקת שי לצמרת עיריית בני ברק

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-29/3/2005 03:43 לינק ישיר 
חלוקת שי לצמרת עיריית בני ברק
מצורף קובץ

בערב חג הפורים ראו לנכון הנהלת מתנדבי "הצלה" גוש-דן לתת שי נאה לידידי הארגון, כביטוי קטן להערכה ההדדית.

בתמונה: הרב ישכר פרקנטהל ראש עיריית בני-ברק עם מנכ"ל "הצלה" גוש-דן הרב אשר שלומוביץ (משמאל), והרב פנחס צברי סגן ראש העיר עם המתנדב דוד בן-שמואל (מימין).



תוקן על ידי - הצלה_דן - 29/03/2005 15:00:36



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/3/2005 03:43 לינק ישיר 

מצורף קובץ


מנכ"ל "הצלה" גוש-דן הרב אשר שלומוביץ עם הרב יעקב אשר מ"מ ראש עיריית בני-ברק.


תוקן על ידי - הצלה_דן - 29/03/2005 14:59:15



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > חלוקת שי לצמרת עיריית בני ברק
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext