חלוקת שי לצמרת עיריית בני ברק
מצורף קובץבערב חג הפורים ראו לנכון הנהלת מתנדבי "הצלה" גוש-דן לתת שי נאה לידידי הארגון, כביטוי קטן להערכה ההדדית.
בתמונה: הרב ישכר פרקנטהל ראש עיריית בני-ברק עם מנכ"ל "הצלה" גוש-דן הרב אשר שלומוביץ (משמאל), והרב פנחס צברי סגן ראש העיר עם המתנדב דוד בן-שמואל (מימין).
תוקן על ידי - הצלה_דן - 29/03/2005 15:00:36

|
|