בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

התותחים מהמוקד!!!!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-29/3/2005 03:44 לינק ישיר 
התותחים מהמוקד!!!!
מצורף קובץ


בביקור חפוז שערכנו במוקד המבצעי של אזור דן (שאגב, הינו העמוס ביותר בארץ...), באחת ממשמרות הבוקר לאחרונה, קלטה עדשת המצלמה, את חלק מאלו שעומדים מאחורי הפרגוד...

הראשון - עופר שפירא (זה עם הקול העמוק...)


תוקן על ידי - הצלה_דן - 29/03/2005 18:17:51



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/3/2005 03:45 לינק ישיר 

מצורף קובץ


ומזוית זו, ניתן לראות משמאל את הפאראמדיק ענת דנציגר (מתחנת ר"ג)... במקצועיות ובסבלנות...


תוקן על ידי - הצלה_דן - 29/03/2005 18:22:57



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/3/2005 03:45 לינק ישיר 

מצורף קובץ


וכעת עִברו לדום - - -

הגענו לעמדת הקצמ"ש!

כאן תופס את המקום הפאראמדיק חיים סגל - שמכהן בתפקיד הרם כאחראי מוקד אזור דן.

חיים אחראי גם על הודעות הביפר לכוננים, ובתוקף סמכותו הינו גם האחראי על מערכת הקשר שקיימת רק במוקד אזור דן, הלא היא מערכת הקשר הייחודית 'הצלה-דן'!

- "בני ברקים, שימו לב..."
- "הצלה תל-אביב, מישהו שנמצא ברח' ארלוזורוב יכול לצאת לכוון את האמבולנס..."
- "תודה לכם על הסיוע לדן 18..."
- "ברכות על ההחייאה המוצלחת..."
וכן הלאה על זה הדרך...



תוקן על ידי - הצלה_דן - 29/03/2005 18:33:30



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/3/2005 03:46 לינק ישיר 

מצורף קובץ


אמרנו לכם שזה המוקד העמוס ביותר, הנה כולם משוחחים בטלפון - מקבלים קריאות.

רגע, עופר לא?

נו, הוא כעת משבץ את המשימה לנט"ן, אחר שסיים את השיחה - ראו תמונה קודמת...

תוקן על ידי - הצלה_דן - 29/03/2005 18:39:45



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/3/2005 03:46 לינק ישיר 

מצורף קובץ


שימו לב, שימו לב - הגענו לעמדת המשגר/ת!

ועל עמדה זו מופקדת כרגע מיכל (שבעצם אין יום בו לא נשמע אותה...)

רגע, אם תשימו לב תראו, שהיא כעת בעיצומו של שיגור/ניווט אמבולנס...

עמדת משגר, הלא כן?!


תוקן על ידי - הצלה_דן - 29/03/2005 18:44:16



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/3/2005 14:52 לינק ישיר 


ואם כבר הזכרתם כאן את מערכת הקשר הייחודית 'הצלה-דן', מן הראוי היה לכתוב שזה משמש גם כגל גיבוי למוקד עצמו.

ויעידו על-כך השורות הבאות, שנכתבו בביפרים בהודעה כלל-קבוצתית בבוקרו של יום הפורים עצמו, וכדלהלן:

- מוקד דן: עידכון: לידיעתכם: גל "הצלה" במוקד דן מועבר למשך הבוקר לגל 2 לטובת אבטחת אירועי פורים ברח' דיזנגוף ת"א. אין לקרוא בגל זה! במידה ואתם צריכים ליצור קשר מיידי עם המוקד – ניתן להשתמש בגל דן (17) או בקו 101. תודה." עד כאן.

אכן, הייחודיות של אזור דן - - -
- מערכת הקשר הייחודית 'הצלה-דן'.
- הקשר הבין-אישי ההדוק בין המתנדבים והעובדים.
- עובדים ומתנדבים מסורים ומקצועיים ביותר.
- יחידת כונני מד"א "הצלה" גוש-דן, הייחודיים והבלעדיים!




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/4/2005 04:37 לינק ישיר 

איך שכחתם את ה מוקדן ה מתנדב של ליל שישי ?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/4/2005 16:28 לינק ישיר 


אכן, גם אני שואל מתי הוא כבר יונצח בפעילות מבצעית, ונזכה לראות כאן בפורום???

ל... פתרונים!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > התותחים מהמוקד!!!!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext