מצורף קובץאתם מבינים איך שזה עובד?
בפורום הירושלמי התפרסמה התמונה (היחידה) המובאת להלן, עם כתבה צמודה שלוקחת את כל הקרדיט לעצמם (כמובן).
בכיתוב לתמונה מונים הם את (חלק מ)שמות המצולמים, ו'מתעלמים' מהעומד במרכז התמונה ה"ה ר' אושי שלומוביץ - מנכ"ל "הצלה גוש-דן".
המעניין הוא, שהם לא הורידו את התיק של "הצלה גוש-דן" המוחזק בידי המתנדב יהודה פרל מקרית גת (העושה רבות בגוש-דן).
לא נורא. העיקר שלפחות תמונה אחת הם הצליחו לעשות (למרות שבתמונה רואים את החבר'ה שפועלים בגוש-דן). הם וודאי הפיקו את הלקחים ובשנה הבאה בעז"ה תראו אותם מתארגנים כראוי, עם כתבות עיתונאיות מכוסות בתמונות, לפני ואחרי, כראוי וכיאות (ואז תראו בפורום שלהם שרשור שלם של תמונות...).
אבל במחשבה שניה, מה לא טוב כך, כתבה בעיתונות יש! תמונה יש! מספיק, העיקר שבחצוצורות הפרסום הם מככבים (עם מתנדבים וציוד של הצלה גוש-דן, זה אף אחד לא יודע).
על כך נאמר: לא עשית ופרסמת – עשית!
(כמו שהם גם עשו באירוע המרכזי של סיום הש"ס בת"א. שם הם עשו זאת אפי' בלי תמונה אחת).
והנה התמונה שמעידה על אמיתות הפתגם הזה.
(כל הזכויות של התמונה, שמורות להצלה ירושלים. כל זכויות המתנדבים והציוד ופעילות הצלת החיים שנעשתה, שמורות להצלה גוש-דן):

 |
|
|