|
|
| נשלח ב-3/4/2005 04:29 |
|
| |
פייער ביי הרה"צ רבי אייזיק ספינקער שליט
פייער ביי הרה"צ רבי אייזיק ספינקער שליט
|
|
|
|
| נשלח ב-3/4/2005 04:32 |
|
| |
היינט שבת נאכמיטאג
|
|
|
|
| נשלח ב-3/4/2005 22:30 |
|
| |
וואס איד געשען דארט
ווער עס ווייסט זאל פאסטן
|
|
|
|
| נשלח ב-3/4/2005 23:14 |
|
| |
איך האב געהערט אז דער רבי האט זיך צופייערט...
|
|
|
|
|
| נשלח ב-3/4/2005 23:23 |
|
| |
אזוי קוקט מען אויס אז מען האט נישט קיין בחורים מיט "פייער-עקסטיניטשער'ס" אין ווייבער שוהל...
|
|
|
|
| נשלח ב-3/4/2005 23:50 |
|
| |
יעצט גייט ער ווערן א גרויסער עושר ווייל כידוע איז "אחר שריפה עושר"
|
|
|
|
| נשלח ב-4/4/2005 08:25 |
|
| |
דאס איז ביי די אלטע שול וואס ער נוצט אדער ביי די נייע שול אויף ראדליטדזש וואו מ'האלט אינמיטן (?) בויען?
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|