בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

החייאה מוצלחת בליל שישי....

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-3/4/2005 04:33 לינק ישיר 
החייאה מוצלחת בליל שישי....

ברחוב דוב הוז....


מי היה?




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/4/2005 18:45 לינק ישיר 


מי ומה?
הסכת ושמע!

- - -


בשעות הקטנות של הלילה, בליל שישי, התקבלה קריאה על אדם מחוסר הכרה ברח' דוב הוז בבני-ברק.

בכירי צוות צפון העיר מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן אליהו לוינשטיין ואמיתי מושקט שאיישו אמבולנס רגיל בכוננות, הגיעו למקום במהירות יחד עם המתנדב אברהם הרשטיק.

עם בואם גילו הם אדם כבן 70 כשהוא שרוע על הריצפה, ציאנוטי, ללא דופק וללא נשימה.

- "מה קרה גב'?" – שואל אמיתי.
-"הוא סובל על הלב, וכבר חצי שעה הוא לא עונה לי" – מייבבת אשתו.

בעוד החברים מתחילים בפעולות החייאה, מיהר אלי לדווח:
- "דן 52" – "שומע" – "ברח' דוב הוז בבני-ברק מדובר בהחייאה" – "תודה".

למאמצי ההחייאה מצטרפים גם המתנדבים ליאור קורח ודוד בן-שמואל.

אמבולנס רגיל בראשותו של אילן מועלם יחד עם צבי גלעד והצוות, מגיע למקום, ומסייע בפעולות ההחייאה.

צוות נט"ן פ"ת שהגיע למקום עבר להחייאה מתקדמת, שבסיומה הוכתרה ההחייאה כמוצלחת ב"ה, והאדם הועבר לביה"ח "בילינסון" בפ"ת במצב יציב.

- - -

תודה לכם, חבר'ה!




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > החייאה מוצלחת בליל שישי....
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext