איך האב געטראכט און געטראכט, און איך האב באקומען דעם ענטפער!
דער גבאי האט פאר 2 חדשים צוריק חוזק געמאכט פון דעם אז ר' אהרן נעמט די הענט אין מויל! איר געדענקט? דא שטייט ער אין שטוינט אז כ"ק דער רבי זאל זיין געזונט טוהט דאס זעלבע!!
ווארט מיט געדולד נאך אביסל וועט איר האבן א בילד פון די הייליגע צורה פון וויליאמסבורגער רב וואס וועט אוודאי נאכטוהן די "הייליגע תנועה"...
נשלח ב-5/4/2005 17:24
אוהב0ישראל די ארבעטסט אפשר ביי כל העולם כולו ?
נשלח ב-5/4/2005 21:10
יא
נשלח ב-5/4/2005 23:49
אוהב
פעם ראינו אותך הרבה בב"ח לאן נעלמת?
נשלח ב-6/4/2005 19:25
בוא נאמר שהקציתי את בחדרי חרדים כבר קרוב לשנה מחמת מיאוס...
נשלח ב-6/4/2005 22:04
מיאוס בשביל ... ???
נשלח ב-12/4/2005 05:23
די אוהב ישראל האט אונז אויסגענארט
אויפ'ן אמת'ן שער שטייט נאר בבאבוב שטייט נישט בבית האדמו"ר
וואס ליגט אונטער דעם ?
געב ארויס די אמת אז נישט וועסטו מער נישט זיין באגלייבט
מ שפונה אלי בשאלות, צריךלדבר עברית או אנגלית, כי אני ואידיש לא מבינים אחד את השני
נשלח ב-12/4/2005 12:14
אז איך אתה מסתדר בפורום הזה?
ומה יש לך נגד בח"ח?
נשלח ב-12/4/2005 16:42
אני יפרש
אתה אוהב ישראל
אתה למה רמית אותנו בשער האמתי כתוב רק בבאבוב ולא בבית האדמור מבאבוב
אם לא תגיד לנו מה קבור מאחרי זה אז איבדת את האמון אצלינו
נשלח ב-13/4/2005 01:38
מה שקבור בגדול זה הרצון באותה שעה (כשהכל היה כל כך רותח בבאבוב) לא להיכנס למחלוקת החסידות. ביקשו מאיתנו כמה גורמים להמתין, ונענינו לבקשתם שלא למשוך יותר מידי אש.
לדעתי אין בכלל ספק מיהו האדמו"ר מבאבוב כיום, אבל מי אני הקטן שאתבטא בענין.