בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

חצי בחנם: שטריימלעך און בארא פארק

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-8/4/2005 02:33 לינק ישיר 
חצי בחנם: שטריימלעך און בארא פארק

עס איז שווער צוגלייבן אבער א דאנק "קאמפעטישען", קען מען היינט פאר א קנאפע $1000 באקומען א שטריימל וואס האט
פאריגע וואך גיקענט קאסטן כמעט $2000



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/4/2005 02:37 לינק ישיר 

פאר 1,200 דאלאר קען מען באקומען ביי שטריימל צענטער אין בארא פארק, א הערליכן מילער שטריימל...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > חצי בחנם: שטריימלעך און בארא פארק
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext