בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

נזרק ממונית בליל שישי ברחוב הרב ש"ך.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-10/4/2005 09:32 לינק ישיר 
נזרק ממונית בליל שישי ברחוב הרב ש"ך.

ביום ה' בשעות מאוחרות של הלילה ברחוב הרב ש"ך
ההומה אדם בשעות אלו חלף לפתע מונית ומתוכה "נזרק" בחור כבן 17 לעיניי העוברים ושבים ההמומים,
כוחות מד"א והצלה שהגיעו למקום מצאו בחור שטוי השוכב על הכביש.

עקב החשכה לא ניתן היה לזהות את פציעתו של הבחור, רק בביה"ח התגלה כי הבחור נפגע בראשו ובבטנו. מצבו אינו ידוע.

הבחור פונה ע"י ניידת של מד"א בראשותו של ארז מלמד וש.ב. לביה"ח תה"ש.



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-11/4/2005 00:22 לינק ישיר 

כפי שהגיע המידע למשטרה הבחור היה לאחר השפעת סמים ושתיה כאמור נפגע בראשו מהחבטה אבל נסגר לאחר שלא היה מספר המונית גם לאחר שהבחור התעורר לא זכר מה היה
וברוך השם חזר לביתו



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > נזרק ממונית בליל שישי ברחוב הרב ש"ך.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext