בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

הכנסת אורחים-לינת החסד-אין ירושלים

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-12/4/2005 01:04 לינק ישיר 
הכנסת אורחים-לינת החסד-אין ירושלים

ווער פון אונז האט שוין דארטן געגעסן?

איך האב שוין דארטן געגעסן אסאך מאל

http://www.jerusalemcharity.com

אתר חדש למוסדות החסד "לינת החסד" בירושלים.
האתר כולל מידע על פעילות בית התמחוי של המוסדות.
כמוכן סרט מרגש בעברית ובאנגלית על הפעילות.

http://www.jerusalemcharity.com




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/4/2005 01:05 לינק ישיר 

א אינטרעסאנטע קליפ

http://www.jerusalemcharity.com/?page=video2



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/4/2005 01:28 לינק ישיר 

אינטערעסאנט ???

הארצרייסנד !!!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-12/4/2005 02:03 לינק ישיר 

מורא'דיג!!!!

ווער זענען די אנפירער?

וויאזוי האלט מען אויס אזא אפערעישאן?

און איז נאך טאקע דא היינט ממש אידן וואס האבן נישט צו עסן אין שטוב?


תוקן על ידי - אינגערמאן - 12/04/2005 2:04:51



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/4/2005 02:06 לינק ישיר 

אלעס צו פארדאנקען רבי חיים כהן

און ר יהושע משי זהב

2 ערליכע יונגעלייט

און ממש איך האב דאס אליינס מיטגעלעבט
איך וועל זאגן דעם אמת איך האב מיך נישט געשעמט און איך אן אמריקאנער האב דארט געגעסן אסאך מאל



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/4/2005 02:15 לינק ישיר 

דו האסט געגעסן פאר אומזינסט ???

אויב נישט, פארוואס זיך שעמען ???

דאס איז די גרעסטע מצות צדקה אביסל אין די בחינה פון "והחזקת בו".

און אפילו דער קליפ איז צוזאמגעשטעלט, איז עס מורא'דיג.

עס וואלט כדאי געווען פאר יעדן צו קוקן.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-12/4/2005 04:13 לינק ישיר 

אויך איך בין ממש לעצטנס געעון אין ירושלים ביי די ברעסלאווער חנוכת הביית פון די תלמוד תורה
און איך האב געגעסן דארטן 3 מאל חינם אין כסף
מיט א ברייטקייט




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/4/2005 05:31 לינק ישיר 

ווען איך בין געווען אין אר"י פאר א 18 יאר צוריק איז געווען אן הכנסת אורחים אויף רחוב חברת ש"ס. איז דאס די זעלבע? יענע פלאץ האט מען גערופן חב"ד (ס'איז געווען לעבן די חבד'סקער שול אין מאה שערים)



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-22/5/2005 16:02 לינק ישיר 

מוקפץ
לכבוד הנוסעים ארצה
לרשב"י



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/5/2005 15:32 לינק ישיר 

vista שרייבט
<א בליק אויף מאה שערים - תשס"ה>

מאה שערים תשס"ה - א וינקל פאר די צוקלאפטע נשמות.
http://www.jerusalemopenhouse.com/presentation.html
=====

קומפוט שרייבט
מוראדיג
=====

vista שרייבט
<ל"ג בעומר אין ירושלים>

צו די אלע געסט וואס קומען האן אין ירושלים עיה"ק אויף ל"ג בעומר קענען אריין קומען עסן פרישטיק און מאלצייג אין הכנסת אורחים 'לינת - החסד' עונג שבת 1 - פריי.
=====

זומזום123 שרייבט
לפי התמונות של לינת החסד נראה לי שאת הסק מנהלים אנשי תולדות אהרון וא'ו תולדות אברהם יצחק

מענין שהם הגיעו לאינטרנט ופלא שהם פונים לאנשים שגולשים באינטרנט והם פונים גם בלשון אידיש

טוב לעינים שכך רואות

חן...................חן
=====

vista שרייבט
אידן זיינען זיך מוסר נפש צו געבן עסן פאר צוברוכענע לייט

און דו זאטגס אונז אינטרנט??????
http://www.jerusalemopenhouse.com/presentation.html
=====

קומפוט שרייבט
זומזום
בחיים לא ראיתי אדם שלילי כמוך
כל התגובות שלך הם שליליים
תחליף ת'המשקפיים ותסתכל בעינים חיובי



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/5/2005 15:39 לינק ישיר 

שלמה זלמן, די חבצקער הכנסת אורחים איז נאך אלץ קיים און אסאך שענער צוגעשטעלט ווי פאר 18 יאהר צוריק, און לינת החסד איז אפאר טריט אוועק פון דארט.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/5/2005 17:46 לינק ישיר 

אני הייתי בהכנסת אורחים של "לינת החסד" גם אכלתי שם
וזה לא חבד
כי חבד נותנים כל יום בצהרים
והם נותנים פעמיים ביום - בוקר וערב
וזה מאוד מרשים



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > הכנסת אורחים-לינת החסד-אין ירושלים
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext