|
|
| נשלח ב-21/4/2005 02:29 |
|
| |
ר' וויקי, בנוגע גוש קטיף איז,
אז דארטען האט מען געטוהן (בלי גוזמה)
"כל מה שבעולם שייך"
אבער אז מ'האט נישט קיין ברירה, איז די לעצטע זאך מלחמה,
אבער משא''כ ביי די סאטמרער'ס די ערשטע זאך איז...
שלאגען,רחצנען, אלעס,
אבער נישט די נארמאלע וועג
|
|
|
|
| נשלח ב-27/4/2005 05:35 |
|
| |
EKSTEIN שרייבט
טויזטער אין ראדני מערכת חיטוטי שכבי
------------
טוינטער אידן זענען היינט נאכט צוזאם געקומען הערן די דרשות פין עסקנים אין רבנים וואס האבן אויפגעטרעטען מיט שטורעמישע רעדעס אויף די אכזריות פין די קלגסי המשטרה וואס האבן אויסגעריסען דעם פרכות הקודש אין צוזעצט בענק אין טישען אין גערצחט אין געמזיקט איידעלע אינגעלייט פאר זייער איינציגען חטא פין מחה זיין קעגן די קברים רויבערס אין זיי האבן ארעסטירט אין די לעצטע פאר וואכן אריבער פערציג אינגלייט אין אזוי ווי מארגען גייט פארקומען אין ירושלים נאך א ריזיגען פראטעס פלאס די גרויסע הוצואות פין די פראטעסטען אין ניו יארק רבתי מיט די די באטיילונג פין טויזענטער אידן אויפן רוף פין התאחדות הרבניםהאט מען צוזאם געשטעלט אוין פלאץ אריבער 40 פארלעך אינגעלייט וואס וועלן מארגען ארום גיין אין די בתי מדרשים צוזאם שטעלן דאס געלט
געדענקט יום ה למערקכה על קדשי בני ישראל מול הקאסול של מדינת ישראל 42 קארנער 2ענד עוו
מי לה אלי
|
|
|
|
| נשלח ב-27/4/2005 05:47 |
|
| |
ווער האט גערעט און ראדני?
|
|
|
|
| נשלח ב-27/4/2005 05:51 |
|
| |
הרה"ג ר זלמן לייב פילאף שליט"א חבר הבד"ץ דסאטמער ר מאיר שניטלער שליט"א ווי איך הער האט אויך גרעד ר שלמה הערצאג פין אתרא קדישא
תוקן על ידי - ekstein - 27/04/2005 5:52:31
|
|
|
|
| נשלח ב-27/4/2005 06:06 |
|
| |
מיין סקענער איז יעצט צובראכען
קען איינער אריינסקענען דיקול קורא פין התאחדות פארן פראטעסט דאנערשטיג
איןאזוי אויך די מודעות וועגן דעם פאגראם אין סאטמער ירושלים וועגן די אסיפה אין רדני
|
|
|
|
| נשלח ב-29/4/2005 19:56 |
|
| |
d1d2d3d4 שרייבט
איבער דרייסיג אידן ארעסטירט
-----------------------------
פעולות המחאה של קבוצות חרדים נגד סלילת הקטע הצפוני בכביש חוצה ישראל (כביש מס' 6) התרחבו היום, ובמהלכן נעצרו עשרות בני אדם.
בצומת פורדיס עיכבה המשטרה כ-70 חרדים, שהתארגנו להפגנה באתר לבניית הקטע הצפוני של הכביש, שלטענתם יפגע בקברים באזור. המפגינים שוחררו כעבור שעה. באתר נוסף על תוואי כביש 6, בסמוך לקיבוץ רגבים, התקיימה הפגנת תפילה של כמאה חרדים. עבודות סלילת הכביש הופסקו, כדי לאפשר להם לסיים את התפילה ולהתפזר.
בעימות שהתפתח בהפגנה נעצרו חמישה חרדים. לדברי המשטרה, מפקד מרחב החוף, תת ניצב דוד סיסו, הורה לנהוג באיפוק כלפי המפגינים. אך לטענת החרדים: "המשטרה באמת לא נקטה באלימות, היא פשוט עצמה עיניים נוכח הברוטליות של המאבטחים שעובדים בשירות חברת 'חוצה ישראל' ... שלושה מאנשינו אף פונו לבית החולים". עוד אמרו המפגינים כי "יהיו הפגנות נוספות".
בצהריים נעצרו 28 חרדים באוטובוס סמוך לצומת גלילות בתל אביב, לאחר שהמשטרה חשדה כי באו למקום כדי לקיים הפגנה בלתי חוקית, בדומה להפגנות שמקיימים מתנגדי תוכנית ההתנתקות.
באוטובוס שבו נסעו נתפסו צמיגים וחומרי בעירה, שלפי החשד נועדו לשמש לחסימת הכביש. מחקירה ראשונית עולה, כי החשודים אספו את הצמיגים מתחנת דלק סמוכה. נהג האוטובוס נעצר גם הוא. כל העצורים נחקרים בתחנת גלילות. משטרת תל אביב מחפשת אחר אוטובוס נוסף, שלפי החשד היה אמור להביא מפגינים נוספים למקום.
וואלה
 |
|
|
|
|
| נשלח ב-29/4/2005 21:33 |
|
| |
בארא פארקער,
איינע פון די סיבות וואס עס שטייט ביים חורבן ביהמ"ק פארוואס דאס האט פאסירט, זאגט די גמרא על שם שהעמידו דבריהם על דין תורה, און כידוע דעם הסבר אז יעדע זאך האט מען געפרעגט "וואו שטייט עס?" "ווער זאגט אז מ'טאר נישט"? וכדו'.
שטייט אין ערגעץ נישט אין די תורה אז מ'טאר נישט אראפשלינגען א גאנצע סלייס פיצא בנשימה אחת, און אז מ'טאר נישט אריינבייסן אין א רויטע מעלאנע וואס איז נישט אויפגעשניטן. אויך נישט אז מ'טאר נישט ארומגיין נאקעט אדער בארוועס אויפן גאס. אבער דו פארשטייסט אז דו וואס טוען דאס און ווען מ'האלט זיי פאר דערויף פרעגן זיי "וואו שטייט עס"? די זענען נעבעך טאטאל משוגע און אומאיידל. אויך ווערט געברענגט אין ספר חסידים "אהוב את השמא, ושנא את "מה בכך". ענדערש נישט טון ווייל "אפשר" און "טאמער", ווי איידער יא טון און פרעגן "וואס איז דען"? "וואו שטייט עס"?
פארשטייסטו? אפילו עס שטייט נישט ארויס אין די תורה אז מ'זאל נישט גראבן קיין קברים, עס איז טאקע נישט איינע פון די שס"ה לא תעשה, מיינט נאך נישט אז ס'איז אקעי. ווען דו זאלסט זעהן ווי א באנדיט אדער 2 גייען צו דיין לעבעדיגן טאטן און קלאפן אים אן די ביינער, וואלסטו געשטאנען אין די זייט? און ווען איינער זאל דיר פארהאלטן היתכן דו שטייסט אין די זייט, וואלסטו געענטפערט "וואו שטייט אז איך מוז זיך גיין שלאגן פאר מיין טאטן"? איך גלייב אז נישט. דאס איז דער אינערליכער געפיל פון א מענטש וואס טרייבט אים צו טאן די זאכן. (הגם ביי א טאטן איז חל דער "ומבשרך אל תתעלם").
די אלע אינגעלייט אין די בילדער קוקן נישט אויס צו זיין ליידיגגייער אדער ח"ו בחורים וואס האבן "פאן" בין הזמנים. אלע האבן זיי איידעלע צורות, און הכרת פניהם ענתה בהם אז זיי זענען גרייט צו כאפן מכות כדי צו ראטעווען די הייליגע עצמות פון די קדושים פון דורות צוריק. זיי האבן א אינערליכן געפיל דאס צו טאן, טאקע ווייל זייער קאפ ליגט אין העכערס און זיי האבן א שייכות צו די פריערדיגע וואס מיר לערנען זייערע ספרים ומפיהם אנו חיים. און אז זיי ווערן געשלאגן און גע'הרג'עט דארפן מיר ווערן אויפגערודערט, און גיין מוחה זיין פון טיפן הארצן, מ'זאל צורו לאזן אונזערע עלטערן און זיידעס, צדיקים וחסידים ואנשי מעשה.
צי די ישראל'ישע משטרה וועט זיי פאלגן, דאס איז נישט די שאלה דא און נישט אונזער דאגה בכלל. אונז דארפן מיר טון אונזערס, און אין די פארגאנגענהייט האט עס שוין פיל מאל געהאלפן. אידן גיבן אוועק אזויפיל געלט צו משפר זיין און בויען קברי אבותינו, איז דאך אודאי אז מיר קענען נישט צולאזן צו מאכן א חורבן פון קברי אבותינו ורבותינו אויף אנדערע מקומות.
און דאס וואס איינער האט אויבן געפרעגט וועגן "התגרות באומות" האט געפרעגט זייער נאריש, די אלע פראטעסטן אקעגן די ציונים און די מדינת ישראל איז נישט קיין התגרות באומות, זיי זענען דאך "ישראלים"! נישט קיין אומות העולם!
ועוד יש דברים בגו, חז"ל זאגן אונז שוין שרעקליכע זאכן וועגן חיטוטי שכבי, אז דאס קומט צוליב אונזערע חטאים (בעוון חיים קברים מתחטטין, אויב געדענק איך גוט דאס לשון) און נאך נישט גוטע סימנים וואס דאס ווייזט. דאס מיינט אז מיר דארפן תשובה טון און מחזק זיין די וואס זענען זיך מוסר נפש פאר די קברים.
לפענ"ד איינער וואס זאגט אז דאס טוט מען פאר "פאן" און בחורים "ענזשויען" זיך בין הזמנים, דארף מען לייגן אין ח... און זאגן אויף אוים "עפרא ל..." אדרבה, זאל ער מיר אנצייגן ווער האט ליב צו כאפן קלעפ און וויל זיין בלוט פארגאסן פאר "פאן".
 |
|
|
|
|
|
| נשלח ב-29/4/2005 22:18 |
|
| |
די חברה שטעלן אפ דאס גראבן אויף א וואך
מחאת החרדים הביאה להפסקת הבנייה
השר לביטחון פנים וצמרת המשטרה סיכמו עם נציגי החרדים על הפסקת העבודות בכביש 6 בירושלים למשך שבוע כדי לפתור את סוגיית הקברים. ח"כ גלאון: כדאי להתחשב בחיים ולא רק במתים
טל ימין-וולבוביץ'
29/4/2005 18:39
ניצחון לחרדים: בסיום פגישה שנערכה היום בין השר לביטחון פנים גדעון עזרא לנציגי הציבור החרדי בירושלים הוחלט להפסיק את העבודות בכביש 6 בירושלים.
בפגישה השתתפו גם מפקד מחוז הצפון, ניצב דן רונן, ומפקד מחוז ירושלים, ניצב אילן פרנקו ורבני המשטרה. שני הצדדים סיכמו כי העבודות יופסקו למשך שבוע במהלכו יגובש פתרון הולם ומקובל על כל הצדדים ויאפשר את המשך הבניה ללא פגיעה במערות הקבורה בתוואי הכביש.
בסיום הפגישה קראו הרבנים לציבור החרדי להימנע מכל פעילות מחאה או הפרות סדר במהלך השבוע הקרוב, עד לקבלת ההחלטה על פתרון העניין.
ח"כ זהבה גלאון (יחד) ציינה כי יהיה טוב אם יגיעו לפתרון מוסכם עם החרדים על תוואי כביש 6. "אבל כדאי מאוד שהם יתחשבו באינטרסים של החיים שרוצים להגיע ממקום למקום ולא רק של המתים שנחים על משכבם", אמרה.
ח"כ אילן שלגי (שינוי) אמר כי החרדים יסכימו מהר מאוד שהקברים אינם של יהודים, אם הממשלה תחליט שחלק מהעלות לשינוי תוואי הכביש תבוא מכספי האברכים.
הפגישה בין המשטרה לחרדים מגיע בסיומו של שבוע בסימן הפרות סדר, עימותים ומתיחות רבה בין הצדדים על רקע מחאת החרדים על הפגיעה בקברים במהלך הבניה בכביש 6.
שבוע של עימותים
העימות הראשון התרחש ביום שלישי כאשר כיכר השבת בירושלים נחסמה על ידי כמה מאות מפגינים חרדים, שמחו על עבודות שמתבצעות בכביש 6. המשטרה עצרה במקום חמישה חשודים ופתחה לתנועה את הכבישים באזור.
לאחר האירוע ניסתה המשטרה לעצור אברך מישיבת סאטמאר בשכונת מאה שערים מה שהוביל לעימות אלים רכב היקף בין המשטרה לחרדים. חמישה שוטרים ממשטרת ירושלים נפצעו, אחד מהם באורח בינוני והיתר קל. השוטרים טענו שהאברכים "ניסו לבצע בהם לינץ'" ואף הצליחו "לחטוף" את אחד השוטרים לבניין ישיבת סאטמר תוך שהם מכים אותו. חסידי סאטמר, לעומת זאת, טוענים כי השוטרים ניסו לפגוע בכתבי קודש.
יממה לאחר מכן בעימות נוסף בין החרדים לשוטרים נפצע שוטר קל מיידוי אבן. העימותים נמשכו כאשר באזור גלילות עצרה המשטרה אוטובוס ובו 28 חרדים, שלפי החשד התכוונו לחסום את כביש 6 (חוצה ישראל).
מחקירה ראשונית של המשטרה עלה, שנוסעי האוטובוס עצרו בתחנת דלק סמוכה, שם העמיסו את צמיגים על האוטובוס. כמו כן נתפס באוטובוס חומר בעירה, שבאמצעותו לפי החשד התכוונו החרדים להציתם.
 |
|
|
|
|
|