בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

משרד התחבורה:זק"א והצלה יוכרו כרכבי חרום

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-17/4/2005 16:48 לינק ישיר 
משרד התחבורה:זק"א והצלה יוכרו כרכבי חרום

יחידות האופנועים של ארגון זק"א (זיהוי קורבנות אסון) וארגוני ההצלה השונים המגישים עזרה ראשונה בעת תאונות דרכים או פיגועים הוכרו כרכבי חרום על ידי משרד התחבורה ויורשו להרכיב על אופנועי היחידות פנסי חרום מהבהבים (קוז''אק) ולהפעיל סירנה בעת חירום.

שר התחבורה, מאיר שטרית חתם היום על תקנה חדשה, המכירה באופנועים של ארגוני ההצלה השונים כ"אופנועים להגשת עזרה ראשונה", בתנאי שיעמדו בקריטריונים מיוחדים שנקבעו על ידי משרד התחבורה.

על פי התקנה החדשה רוכב האופנוע חייב להיות בעל רשיון נהיגה לאופנוע מדרגה ב'' (עד 500 סמ"ק) ולקבל היתר לרכיבת אופנוע בחרום. ההיתר ינתן לאחר שהרוכב יעבור בדיקת רישום תעבורתי ופלילי.

על בעל האופנוע לעבור קורס בעזרה ראשונה, שאושר על ידי משרד הבריאות ולסיים קורס מיוחד בנהיגת אופנוע בחירום שנקבע על ידי אגף הרישוי במשרד התחבורה.

התקנה החדשה שנחתמה על ידי השר שטרית קובעת עוד כי על האופנוע להיות בעל הספק מנוע של 25 קילווט (33 כ"ס) וניתן יהיה להרכיב עליו רוכב אחד בלבד. כמו כן עליו להיות בעל ארגז ציוד תקני ולשאת עליו באופן קבוע ציוד להגשת עזרה ראשונה.

http://www.netonews.co.il/Front/NewsNet/reports.asp?reportId=54105



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/4/2005 20:36 לינק ישיר 

מצורף קובץ

סוף סוף זה מאושר.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/4/2005 21:00 לינק ישיר 

ואז מה יוכלו יותר מהר להגיע למתים?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/4/2005 01:54 לינק ישיר 

לא , הם עכשיו יצאו גם למקרים של כוננים להגיש עזרה ראשונה עם שפכטלים... , לדעתי בכל אופן יהיה חגיגה גדולה עם האופנועים וזה יפסק בקרוב...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > משרד התחבורה:זק"א והצלה יוכרו כרכבי חרום
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext