מעשה וונדליזם חמור בליל שבת בב"ב
תופעת השבבניקים העושים בשבת ברח' כהנמן בב"ב כבתוך שלהם, עלתה השבוע לשיאים חדשים.
המוקד העירוני של ב"ב, מפעיל מס' נוכרים המאיישים את המוקד, מסיירים ברחבי העיר ומטפלים במקרים דחופים שונים. בין היתר, מסייע המוקד לארגון "הצלה" גוש-דן בהשבת המתנדב התורן לביתו לאחר שסיים לטפל במקרה החירום הרפואי אליו הוזנק. זאת, לדקדוק הלכתי נוסף ולשמירת כבודה של השבת.
בשבת האחרונה, עת נסע הנכרי ברח' כהנמן בעיר, בדרכו להשיב את מתנדב "הצלה" לביתו, החלו אותם שבבניקים לצעוק עברו כינויי גנאי והחלו להשליך לעברו אבנים שגרמו נזק לרכב הסיור.
אולם בכך לא אמרו הם די, ובשובו לבסיס המוקד ברח' נפחא בעיר, תקפוהו שוב עד שנזקק להתפנות לטיפול רפואי.
תורן השבת מתנדב מד"א-'הצלה' גוש-דן דוד סנדרס, מספר:
"כשקבלתי את הקריאה ברח' נפחא, התייחסתי לכך כעוד קריאת שגרה ויצאתי במהירות למקום. בהגיעי, נדהמתי לראות מה עוללו אותם פרחחים לנכרי שבסה"כ מבצע את עבודתו נאמנה, בשמירה ובסיורים המיועדים לטובת תושבי העיר, שחלק מאותם פרחחים נמנים עליהם. היה זה חילול השם נורא".
דוד מיהר להעניק לו את הטיפול הדרוש, כשלאחמ"כ פונה הנ"ל עם אמבולנס של מד"א להמשך טיפול בביה"ח.
מהאגף לשירותי החירום העירוניים נמסר, כי בשיתוף פעולה עם המשטרה יטופל המקרה בכל חומרת הענין, בכדי שדבר זה לא יישנה.
 |
|
|