בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

וואלן אין קר"י א קידוש השם!!!שטול רואיג

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-8/5/2005 19:44 לינק ישיר 
וואלן אין קר"י א קידוש השם!!!שטול רואיג

עס איז א קידוש השם אז אין פיר וואכן ארום גייט זיין וואלן אין קר"י אין למעשה איז שטיל רואיג קיינער קריגט זיך נישט יעדער וועט גיין צי די וואלן לויט זיין אייגען ממיינוג, ווער עס געדענקט נאך ווי אזוי עס האט אויסגעקיקט די וואלן פאר פיר יאר צוריק דארף מען נישט מסביר זיין וואס פאר א געווינס דאס איז

למעשה די עיקר קרעדיט דערפאר קימט פאר די "עקספריענס אין רעזאלטאטען" פארטיי וואס זיי האבן אנגעהויבן דערמיט שרייבענדיג אז "ביי זיי האט זיך די קאמפיין נאך נישט אנגעהויבן"ווייל זיי האבן נישט געוואלט מאכן איבריגע מחלוקות אין ביטול תורה כאטש מען האט זיי למעשה גאר גאר שטארק ארינטערגעריסן על לא דבר האבן זיי גארנישט גענעפרט עס איז געווען גאר א שיינע זאך פין זיי. דאך קימט זיך אויך עטוואס קרעדיט פאר די אליינעס פארטיי אז זיי האבן דערהערט די מעסעדש פינעם עולם אז מיר ווילן מנוחה מיר דארפן נישט קיין שמוץ אין טומעל
{כאטש זיי האבן עס דערהערט שוין אביסל שפעט נאכן ארויסקימען מיט א עיר הצדק אין נאך..דאך בעסער שפעטער ווי קיינמאל..}

לאמיר האפן אז די שטילקייט וועט אנהאלטן ביז "נאך" די וואלן, אין קר"י וועט איינמאל פאר אלעמאל פטור ווערן פין די טימעל וואס וואלן פלעגט ברענגען פאר קר"י




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > וואלן אין קר"י א קידוש השם!!!שטול רואיג
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext