בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

ישועה פאר גולשי הייד.. וואס ניצען מוזילא

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-9/5/2005 01:13 לינק ישיר 
ישועה פאר גולשי הייד.. וואס ניצען מוזילא

היות אז איך בין זיכער אז איך בין נישט די איינציגסטער דא וואס באנוצט זיך מיט MOZILLA FIREFOX, און אוודאי האט איר אייך באגעגענט מיט דעם פראבלעם, ביים שרייבען א הודעה, אז איר קענט נישט זיך באנוצען מיט די אייקונ'ס.

האב איך באמערקט אין דעם דערנעבענדיקען "אפיקורסישען" פורום (שאין להזכיר את שמו) א געוואלדיגע פתרון (זעהט מיר אויס ווי א פראגראמינג תיקון אין מוזילא), און א לינק אהין קען מען דאך ע"פ בקשת המנהלים נישט לייגען, דעריבער לטובת הכלל, פעיסט איך אהער דא כלשונו פין דארט.

קרעדיט פאר'ן ניק "יבוסי"


0. וודאו שסרגל הסימניות מופיע בחלון. אם אינכם בטוחים, פתחו את תפריט view ,
האירו את השורה toolbars וודאו שיש סימן ליד המילה bookmarks

1. העתיקו את כל הטקסט הלועזי המופיע להלן, כשאתם מקפידים להעתיק רק את האותיות
הלועזיות, החל במילה וכלה בסוגר האחרון. ייתכן שהטקסט נראה חתוך בתוך
ההודעה, אבל כל שעליכם לעשות הוא לוודא שהסימון מתחיל בדיוק במילה ומסתיים
בדיוק בסוגר האחרון בשורה האחרונה.

:void(window.checkCursor=function(){},window.addSymbol=function(x){var m=document.PostTopic.Message,v=m.value,i=x.indexOf(']'),j=x.lastIndexOf('['),s=m.selectionStart,t=m.selectionEnd,y=x.indexOf('שלך');m.=null;m.=null;m.onfocus=null;if(y!=-1&&t!=s){m.value=v.substring(0,s)+x.substring(0,i+1)+v.substring(s,t)+x.substring(j,x.length)+v.substring(t,v.length)}else {m.value=v.substring(0,s)+x+v.substring(s,v.length);}})

1.1 כן, כתבתי את זה בעצמי.

2. פתחו את תפריט bookmarks ובחרו בו את manage bookmarks

3. סמנו את התיקיה הראשונה, הקרויה bookmarks toolbar folder

4. סמנו את הפריט הראשון בצד הימני של החלון (זה שמכיל את הסימניות)

5. לחצו על הכפתור New Bookmark

6. בשדה name כיתבו את המילה Melixon

7. בשדה Location, הדביקו את הטקסט שהעתקתם בשלב מס' 1.

8. לחצו על OK וסגרו את חלון Bookmarks Manager. בשלב הזה אמור להופיע סמניה חדשה
על סרגל הסימניות.

אופן השימוש בקוד: בכל פעם שנכנסים למצב של עריכת הודעה (חדשה או ישנה, זה אותו חלון),
לוחצים על הסימניה Melixon.
אחרי הלחיצה, כל האייקונים שמפעילים את פונקציות הסגנון אמורים לעבוד.
השיפור לעומת אקספלורער: אם אתם מסמנים קטע טקסט ואז בוחרים סגנון כמו צבע
או הדגשה, הקטע שבחרתם מקבל את הסגנון הזה. רק אם אין בחירה (המצב החילוני
הקלאסי), ייכנסו להודעה המילים הנודעות לשמצה "הטקסט שלך כאן".



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > ישועה פאר גולשי הייד.. וואס ניצען מוזילא
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext