בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

חודש אייר - אני ה' רופאיך

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-11/5/2005 02:24 לינק ישיר 
חודש אייר - אני ה' רופאיך

עס שטייט און ספרים הקדושים אז איי"ר אז די ראשי תיבות אני ה' רופאיך, און חודש אייר קען מען אלעס גיטס אויס בעטען פאר זיך פארען חבר, פאר גאנץ כלל ישראל, וויפיהל אידען ליגען נעבען און שפיטעלער וואס דארפען אנקומען צו אייער הילף וכו' וכו',
עס איז א סגולה זיך אפצוואושען די שטערן מיט די רעגען פון חודש אייר



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > חודש אייר - אני ה' רופאיך
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext