אכן כן.
דווח על תאונת דרכים קשה בה מעורב ילד שנדרס, בצומת הרחובות: רבי עקיבא / אחיעזר בב"ב, סמוך למפעל "דובק".
למרות התנועה הסואנת של צהרי יום ברחובה הראשי של ב"ב, הצליחו אנשי יחי' האופנועים של מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן דוד סנדרס ואברהם גוטסמן, להגיע למקום במהירות שיא.
יחד עם מתנדבים נוספים משה נויגרשל, ישראל הרשטיק ועוד שהגיעו למקום, הגישו טיפול ראשוני לילד כבן 10 שנפגע ברגלו.
מספר דוד:
"הילד היה בהכרה מלאה. הרגענו אותו. בבדיקה שבצענו עלה חשד לשבר ברגל. הוא קובע כראוי והועבר לטיפול הנט"ן שהגיע למקום".
צוות נט"ן ר"ג פינה את הילד במצב קל עד בינוני לביה"ח.
|
|