בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

212-990-6713

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-12/5/2005 16:37 לינק ישיר 
212-990-6713

אם יש לכם זמן מיותר, ומחיר טוב לשיחות בינלאומיות

(ואם אתם מדברים אידיש)

תתקשרו לטלפון 001-212-990-6713

(מארה"ב 212-990-6713)

יש שם איזה קנאי מטורף שמדבר בצורה עסיסית

nomad13

6:16 12/5/2005 - נשלח ב
--------------------------------------------------------------------------------
כנראה הייתי משועמם קצת, ואכן התקשרתי, אבל לא זכיתי להבין מי זה ומה הוא רוצה ?
אגב שמעתי אותו צועק בהתלהבות על השוארמה פיצה, ואח"כ על סדיגורא.
בקיצר בזבוז זמן למעליותא
yossi2003

9:0 12/5/2005 - נשלח ב
--------------------------------------------------------------------------------
לדעתי, זה כמה נאומים שחוברו לאחד, בחלק הראשון זה פורים תורה, בחלק השני כנראה שהוא היה ממש רעב.
בכל מקרה, בפורים הבא אני יהיה הפורים רב ויש לי דבר תורה,

רק מעניין מאיפה הוא יודע מה זה צ'ייניז רעסטורנט,אגרול,סושי בר,אייסקרים מיט סטרובערי,ראזבערי,שוקולד,ניסען.
אינטרנט, שווארצע יארן.
אם הוא לא אוכל פיצה בארוחת בוקר ועוף חמוץ מתוק בארוחת צהריים, אני קוגלגר.

קול_מהרמה

9:45 12/5/2005 - נשלח ב
--------------------------------------------------------------------------------
yossi

כתבתי במפורש, "אם יש זמן מיותר"

והעיקר, איך בנאדם לא מפחד היום לדבר סרה על אדמור"י בית רוז'ין, וזה הסיבה שנתתי לו את התואר "קנאי מטורף".

בכל מקרה, אין מה להגיד, יש לו לשון חד ומשונן, ומדבר "זאפטיג", כמו למשל המשל על הגוי שהרג חזיר, והרבי אכל. עפ"ל.

nomad13

10:23 12/5/2005 - נשלח ב
--------------------------------------------------------------------------------
הבן אדם הוא מטורף וטיפש,
ובעצם לא רק הבן אדם, אלא זה הדרך והשיטה של החסידות ממנו הוא מגיע.
אם אתה אוחז כמוני אתה קיים, ואם לא אתה כלום!!!

העיקר שהיום ישרפו את הדגל והם ירגישו מבסוטים.....

צדיק1000

11:53 12/5/2005 - נשלח ב
--------------------------------------------------------------------------------
לפחות תתקשרו דרך 018 -


018-1-212-990-6713


א. יותר זול.
ב. חברה שומרת שבת.
ג. תורמת מרווחיה לקופת העיר ב"ב.


עמישב

12:24 12/5/2005 - נשלח ב
--------------------------------------------------------------------------------
נומד
----

למרות שבין אחיי אנוכי גדלתי אבל אני מוחה שהוא לא מדבר בלשון הקודש השוארץ הזה , איך הוא רוצה שאני יבין


שידור

13:55 12/5/2005 - נשלח ב
--------------------------------------------------------------------------------
שידור

"שווארץ" באמת היה צריך לדבר שגם אחינו הספרדים יבינו
(אני יודע שיש לך חוש הומור)

עמישב

001 בהנחה שכולם כבר שייכו את מספרם ל 018


nomad13

14:15 12/5/2005 - נשלח ב
--------------------------------------------------------------------------------
לרגל החגא היום "שרפתי" את הזמן והאזנתי קצת לדרשתו של אותו האיש בערך כשעה.

מה אומר ומה אדבר,
סאטמארי אורגנלי! (וואס איז קלאהר אין די "שיטה הקדושה").

מדבר על השם ועל משיחו, בניבול פה כאחד מיושבי הביבין של עמא-ריקא ללא שום מוגבלות, והכל באיצטלא של קנאות ולשם "האי דלית מחשבה תפיסא ביה".
מצטט כל רגע דברי חז"ל, בסגנון של "בערך כך כתוב" (וכמובן, נח מיט זיבען גראז'ן), אך את לשונו של ה"ויואל משה" הוא יכול לצטט מילה במילה.

אגיב רק בשתי מילים:
עפרא לפומיה!

גרשטמר

14:56 12/5/2005 - נשלח ב
--------------------------------------------------------------------------------
אני התקשרתי דרך vonage




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/5/2005 16:40 לינק ישיר 

http://hydepark.hevre.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=1374908



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/5/2005 16:41 לינק ישיר 

ווער רעדט דאס דארטן?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/5/2005 16:55 לינק ישיר 

לויט ווי איך הער יעצט, הערט זיך עס ווי א גאליציאנער.

גיי ווייס



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/5/2005 16:58 לינק ישיר 

חחחחחחחחחחחחחחח

מ ש ו ג ע נ ע ר

פשוט א ליידאק האט נישט וואצעטוהן מיט דע צייט



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/5/2005 19:00 לינק ישיר 

דאס איז אלי' אמסעל א מטורף
פלעגט זיך דרייען און בארא פארק
אימפארטירט שוין יארען צוריק פון ירושלים עיה"ק.
א תלמיד מובהק פון ר' אהרן קצינעלענבויגען ז"ל



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > 212-990-6713
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext