אבינו שבשמים בטל את ממשלת ישראל!!!!
מצורף קובץ"אבינו שבשמיים, צוּר ישראל וגואלו, בטל את ממשלת ישראל, סוף חשכת גלותנו. שלח לנו את מלך המשיח, שהוא ורק הוא יתחיל את אתחלתא דגאולה וגם ישלימנה". כך נכתב בעלון שיחולק מחר (שבת) בבתי הכנסת ברחבי הארץ ונוסחו הגיע לידי ynet.
התפילה המקורית נפתחת כך: "אבינו שבשמים, צוּר ישראל וגואלו, ברך את מדינת ישראל ראשית צמיחת גאולתנו. הגן עליה באברת חסדך ופרוס עליה סוכת שלומך, ושלח אורך ועמיתך לראשיה, שריה ויועציה ותקנם בעצה טובה מלפניך".
ת העלון המדובר החליטו להפיץ כמה ממתנגדי תוכנית ההתנתקות, שהגדירו עצמם כ"ציונים-דתיים שנפקחו עיניהם". לטענתם, העלון מבטא יותר מכל את השבר בקרב חברי קהילתם, שנגרם בשל ההתנתקות הקרבה, והדילמות העולות עמה.
בכותרת העלון מופיעה המילה "להתנתק", וברקע תמונת דגל ישראל, עליו נכתב "דגלם אינו דגלנו". לטענת המארגנים, העלון, שנכתב בהוראתם ובעידודם של גדולי תורה, נועד לקרוא להתנתקות מהממשלה, מהשלטון, ולא מהמדינה עצמה. "מדינת ישראל תמשיך להתקיים", הבהירו. "אבל רק התנתקות מהשלטון תביא להצלתה של ארץ ישראל".
בנוסף לנוסח התפילה המעודכן, סיפקו מנסחי העלון הסברים להחלטתם להפיצו וכתבו: "באיחור של 57 שנים התעוררנו מחלום הבלהות של אתחלתא דגאולה. ראש הממשלה, השרים וחברי הכנסת הצליחו סוף סוף להוכיח לנו כי המדינה, הממשלה והכנסת לא היו מעולם 'כסא מלכות השם', וגם לא 'ראשית צמיחת גאולתנו', אלא בסך הכל מרידה ב-ה', מלחמה בתורת ישראל, ארץ ישראל ועם ישראל".
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3084866,00.html

 |
|
|