בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

2 היימישע נשים גייען אין חד גדיא נעבעך

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-18/5/2005 01:51 לינק ישיר 
2 היימישע נשים גייען אין חד גדיא נעבעך

2 גאר היימישע גייען זיצן
די מענער האבן געלאנדערט
און די פרויען האבן געסיינט די טשעקס
ה' ירחם



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/5/2005 04:38 לינק ישיר 

ה' ירחם,

וואס, ווי, ווען?



בהוקרה,
דזשיד



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/5/2005 15:20 לינק ישיר 

עם כל פשעי הציונות לא שמענו ולא ראינו נשים נכנסות כ"כ בקלות למאסר






דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/5/2005 15:47 לינק ישיר 

דא אין אמעריקע



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/5/2005 17:01 לינק ישיר 

לכל הפחות זענען זיי נישט אלײן

צרת רבים חצי נחמה
(מיעוט רבים שתים)



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/5/2005 22:43 לינק ישיר 

פדן ארם!

אוי לך מיום הדין!

לרשעות גם יש גבול!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/5/2005 22:51 לינק ישיר 

ויעבידו את בניישראל בפרך
שהיו נותנים עבודת הנשים על האנשים

נשים צריכים לעמוד על הכביסה (לאנדרי בלע"ז)
והאיש יוצא בשבת עם טבעת שיש עליו חותם (סיינען בלשון המדינה)

סאקמוירים אייכם?
דער מלכות של חסד גייט באלד זוכן דעם דרך הבעש"ט



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/5/2005 23:08 לינק ישיר 

נו: ווער זענען די צוויי פרויען? וואס איז דארט די מעשה?

פליס שרייבט עמיצער!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/5/2005 23:14 לינק ישיר 

סנדלר

דו דארפסט בילדער אויך?
צו דו קענסט יוצא זיין נאר מיט די נעמען.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/5/2005 14:27 לינק ישיר 

נעני! כ'דארף נישט בילדער, אבער נישט ווייל דו ווייסט ווייסט יעדער!

דזשאסט שרייב ווי וואוינער די פרויען? אין ק"י? וויליאמסבורג? עידזש בערך? (מיט א שטוב מיט קינדער?)

און, יא, עני נעמען פליס?




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/5/2005 16:09 לינק ישיר 

גם אני מצטרף לשוכמאכער,

בבקשה מכם קוראים נכבדים, ווער ס'ווייסט מער פרטים ביטע פאוסטען.



בהוקרה,
דזשיד



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/5/2005 20:20 לינק ישיר 

צו די פולע אנפראגעס אין אישי


ליבע חבירים
איך האב שוין געלייגט דינסטאג מער פרטים מיט רמזים
וואס איך האב אליינס פארשטאנען נישט צו לייגן בפירושע נעמען

אבער מען האט דאס געמעקט

וכפוף אני תחת רגלו של המנהלים החשובים

תוקן על ידי - לבטיג - 19/05/2005 20:22:40



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/5/2005 20:33 לינק ישיר 


אבער אין אישי זענען די מנהלים נישט באלעבאס,

בהוקרה,
דזשיד



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/5/2005 02:49 לינק ישיר 

איז דאס דיינע רמזים

איינס איז "אדם טוב"

איינס איז "כוכב"



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > 2 היימישע נשים גייען אין חד גדיא נעבעך
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext