בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

הקמת מצבה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-18/5/2005 21:28 לינק ישיר 
הקמת מצבה


איז אפשר דא איינער באקאנט מיט די ענין פון הקמת מצבה?

עפעב ליגט מיר אין קאפ, אז ע"פ קבלה איז א גרויסע טובה פאר א נפטר אז מען לייגט די מצבה ווי שנעלער, איז דא עפעס אן אויסנאם פאר רבי'ס וואס די יורשים זיינער האבען אינטערעסען?

און וואס איז מיט קיום דברי הצוואה בנוגע די נוסח המצבה, איז עס למעשה מחייב, אדער איז עס נאר אפשינעל?

----------------------

מ'בעט נאר אזעלכע וואס ווייסען וואס זיי רעדען זאלען זיך אנרופען....



בהוקרה,
דזשיד



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/5/2005 21:57 לינק ישיר 

ס'איז די וואס פירן זיך אזוי און ס'איז דא אזוי.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/5/2005 23:15 לינק ישיר 

אז איך מאך נישט קיין טעות האט די חברה קדישא א קונטרס דערוועגן.




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-19/5/2005 00:28 לינק ישיר 

ריכטיג, ע"פ קבלה איז בעסער מאכען ווי אמשנעלסטען
מנהג חב"ד איז צו שטעלען לסוף השבעה



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-20/5/2005 00:45 לינק ישיר 


כפי ששמעתי יתקיים ההקמת מצבה של
אבינו רועינו מרן ר' נ. צ. זי"ע

ביום א' הבעל"ט בראשות חתניו וממלאי מקומו שליט"א



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/5/2005 01:02 לינק ישיר 


כמובן, התודה והברכה לר' דזשיד, אשר לפי הנראה זכה לעורר הענין, וזכותו יעמוד לו לנצח נצחים.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > הקמת מצבה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext