|
|
| נשלח ב-20/5/2005 19:48 |
|
| |
לפי מה שידוע לי
בשבוע הבא נותנים
לאדמו"ר מקלוזנבורג שליט"א (ארה"ב) ולאדמו"ר מבלוזאוב שליט"א כתב מינוי חתום ע"י חברי הנהלת הכולל.
אצל ר' בן ציון שליט"א אף אחד לא חתם, כי הפרעזידענט וחברי ההנהלה מטעם באבוב כולם נמצאים אצל באבוב 45, כך שבמקום כתב מינוי נתנו לו מתנה כלי כסף.
אצל הקבלת פנים היו כמעט מאה איש כולם ממשפחת וידידי ר' בן ציון, {אחד מההנהלה שהיה שם אמר לי שהאנשים האלה לא רואים אפילו אצל הדינר של הכולל}ומהנהלת הכולל היו ממש מתי מעט,פחות ממנין, ואף אחד מחסידי באבוב לא השתתף. וגם לא היושב ראש וגם לא הפרעזידענט.
יצוין שגם הביקור הזה היה בצל משטרת נו יורק שר' בן ציון הזמין לביתו.
כמובן שהסרת העיקול הוא סתם לעג ולקלס בעיני הבריות, בפרט שכולם יודעים שר' לייביש לייזיר מפשווערסק שלי"א נתן ווטו נגד המינוי ומנהל ציפצף עליו.
כך שהמילה האחרונה עוד לא נאמרה.
|
|
|
|
| נשלח ב-20/5/2005 20:08 |
|
| |
GETME
אני מקוה שגם אם יבקשו היום סליחה, ויבקשו להכתיר את רבינו מבאבוב שליט"א לנשיא שלא יקבל זאת,
אחרי שהנהלת כולל חבת ירושלים עשתה עול גדול כזה
א, הכניסה את עצמה למחלוקת, שלא לצורך
ב, בגדה (BETRAYED) ברוב חברי ההנהלה, וברבינו מפשווערסק שליט"א נשיא הכולל שלא הסכימו לנשיאות ר' בן ציון שליט"א בזמן המחלוקת,
ג, בגדה (BETRAYED) במשפחות חסידי רבינו מבאבוב שליט"א שמחזקים קופות רמבה"נ חיבת ירושלים בביתם, או בבית מדרשם ועוד רבים שלא רצו להתערב במחלוקת,
אני אישית ביקשתי מידידי לכל הפחות כמה עשרות מהם שיפסקו להשתמש בקופת הצדקה של רמבה"נ חיבת ירושלים, בביתם או בבהימ"ד,
קורא יקר אם קופת רמעבה"נ חיבת ירושלים ברשותך דע שנתינת צדקה בה, כמוה כלקיחת חלק באש המחלוקת, ואדרבה אם נוכיח שכולל חיבת ירושלים תקבל מכה בגלל שלקחו חלק במחלוקת לא להם לעתיד יתחשבו בדעת המועט,
תוקן על ידי - גל_עיני - 20/05/2005 20:11:39
|
|
|
|
| נשלח ב-20/5/2005 20:14 |
|
| |
אפשר קען איינער מיר מסביר זיין וואס דער טיטול מיינט?
ווי ווייט איך ווייס איז חבת ירושלים אין ארץ ישראל א אפיס וואס טיילט געלט פאר ת"ח יוצאי גאליציה.
אין אמעריקע איז עס א גוטער שנאר אפיס
פון וואס זענען די אויבן דערמאנטע צדיקים "געקרוינט" נשיאים?
פון די שנארערס?
פון די טיילערס?
פון די מקבלים?
וואס איז די פונקטליכע פוקציע פון דעם "נשיא"
העלפן שנארען?
העלפן טיילען?
העלפן נעמען?
וואס זענען די קוואליפיקאציע פון דעם "נשיא"
גוטער שנארער?
גוטער טיילער?
גוטער נעמער?
זעהט אויס פאר דעהם איז א מאהל גענוג געוועהן איין נשיא פאר אלע דריי תפקידים.
היינט דארף מען דריי?
יעדער ספעציאליזיט זיך אויף איין אנדערן געביט.
א געים פאר די קינדער אויף שבת.
ביטע מעטשט דעם תפקיד צו דעם נאמען
א) באבאב
ב) קלויזנבורג
ב) בלאשזוב
A) שנארן
B) טיילען
C) נעמען
שיקט אריין (נאך שבת) צו מערכת חדשות אנ"ש
דער גליקליכער געוואונער גייט אריין אין א גורל צו געוואונען א נייע ר' מאיר בעל הנס פושקע - וואס גיט טשענזש.
הגורל יתקיים אי"ה בהאפיס של כולל חבת ירושלים לא יאוחד משנת ה' אלפים תשפ"ט.
|
|
|
|
| נשלח ב-22/5/2005 00:38 |
|
| |
גל עיני - אם היו בוחרים ברמ"ד שליט"א, האם גם אז היית מתבטא בחריפות כזאת???
|
|
|
|
| נשלח ב-22/5/2005 03:08 |
|
| |
גל עיני. זה שאתה נגד המינוי וכו' זה משהו אחד וזה זכותך !!!
אך !!! "אני אישית בקשתי מידידי לפחות כמה עשרות מהם להוציא את הקופה וכו' ולהפסיק לתת וכו'.
מי אתה בכלל !!. אתה??? אתה תגיד להוציא קופה שיסדוה קדושי עליון??? איך לא רעדו ידיך לכתוב את זה ??? . איך לא נפלו שינייך כשביקשת מאנשים דבר כזה ???
הזהר !!! אתה משחק באש !!!
של נהליך מעל רגליך לפני שאתה פוער את פיך לעבר דבר קדוש זה !!!
ואין לזה שום קשר למחלוקת זו או אחרת !!!
תוקן על ידי - קעכער - 22/05/2005 3:12:11
תוקן על ידי - allnewspic - 23/05/2005 1:51:48
|
|
|
|
| נשלח ב-22/5/2005 06:00 |
|
| |
אוהב ישראל
התשובה חיובית, מהרב"צ כרבי הוא עובדה ואם עובדה לא מתוכחים, אם רבינו מבאבוב שליט"א היה נעשה נשיא לבדו אנשי ר' בן ציון היו מפסקים לתמוך אסור היה לקבל נשיא אחד או אף אחד או שנים,
וקעכער
מה אתה שמאל פאנטיRADICAL LEFT, שמגן על מתאבדים, באמריקה יש כאלה שרוצים לתת עורכי דין לטרורסטים,
אם שליחי הקהל שתפקידם לשמור על ההכנסות הקופה, נתנו בעיטה לקהילה שלנו, ברצונך שננגב ונחייך, איך לא פחדו אותם מנהלי הקופה לפגוע בהכנסות של קהילה שלמה ועניי אר"י במנותם נשיא שנוי במחלוקת??????
האם חשבו שבגלל שהקופה הוקמה ע"י רבותינו זצוק"ל קדושים וטהורים, הם יכולים להיות נולים ברשות התורה
לא ולא
|
|
|
|
|
| נשלח ב-22/5/2005 06:02 |
|
| |
ווען שומרי החומות האט זיך צוגעשטעלט צו די זאליס אין גענומען זלמן לייב פאר א סגן נשיא האבען די זאליס אויך געמיינט אז זיי האבען געווינען, ביז זיי האבען עס געשפירט אין טאש ביד רמה, אין קענען נישט ביז היינט גענוג דינען די אהרונים צוריק צו זען א חלק פון וואס זיי האבען פארלוירען.
יעצט מיין איך האט די גאליציאנע כולל געטון דעם זעלבער טעות דורך נעמען א צד. די קרבנות וועלן זיין די פשוטע ארץ ישראלדיגע אידען וואס זייערע טשעקס וועלן ווערן געשניטען.
|
|
|
|
| נשלח ב-22/5/2005 06:09 |
|
| |
מענדלערי
הוא הנותנת, אני מסכים אם כל מילה שלך,
ולמממממממממממהההההההההה
בגלל פולטיק,
ואח"כ יש טענות למי שלא נותן שפוגע בגדולי עולם
|
|
|
|
| נשלח ב-22/5/2005 06:17 |
|
| |
דער משל פון כולל שומרי החומות איז אינגאנצן נישט גלייך.
כולל שומרי החומות האט דעמאלט געוואוסט אז אויב זיי נעמען נישט אויף הגה"צ אבדק"ק סאטמאר שליט"א אלס סגן נשיא הכולל, פארלירן זיי אויטאמאטיש די תמיכה פון טויזנטער סאטמארער חסידים, וועלכע וואלטן נישט געגעבן קיין געלט אויף א פלאץ וואו אהרן איז דער איינציגער סגן נשיא מטעם סאטמאר און זיי האבן דאס נישט געוואלט בשום אופן.
דעריבער האט כולל שומרי החומות געמאכט דעם קלוגסטן און געלונגסטן אויסוואהל צו האבן מיט זיך גאנץ סאטמאר. און עד היום הזה נוצן זיי דעם טאקטיק. צו א סאטמארער אדער צו פריינט פון סאטמאר נוצט מען דעם סאטמאר רב (למשל פאריגע וואך אין לאורענס). פאר אן אהרוני נוצט מען דעם ר' דקיט"ל בקר"י. בקיצור נישט געקענט זיין פאר כולל שומרי החומות בעסער.
אין אנדערע ווערטער כולל שומרי החומות האט דורך אויפנעמען הגה"צ אבד"ק סאטמאר שליט"א אלס סגן נשיא הכולל, געוויזן אז זיי זענען נייטעראל און נישט קיין אהרונים.
די מעשה פון חיבת ירושלים איז אינגאנצן אנדערש. דא האט מען נאר אויפגענומען ר' בנציון און ר' מרדכי דוד'ס מענטשן ווערן אינגאנצן נישט פארטרעטן. דאס איז שוין א שווערע דיסיזשאן געווען צו מאכן. מסתמא אויב הנהלת חיבת ירושלים האט אזוי באשלאסן, מוז זיין אז זיי האלטן עס לוינט זיך זיי.
 |
|
|
|
|
| נשלח ב-22/5/2005 06:26 |
|
| |
געזעגענען
הנהלת הכולל לא יכולה להחליט שכדאי לוותר אל מאות משפחות שהחזיקו קפות רמבה"נ במקום כבוד, אין שום חשבון שיכול להביא להחלטה כזאת גם אם מישהו שלם עבור זה מליון דולר,
תאר לך שיבא היום נדיב עם שיאמר לכולל שומרי החומות או חיבת ירושלים,
אם תותרו על ההכנסות מקפות הצדקה אנדוב לכם מליון דולר הרי היתה קמה צעקה בין ואיסור גמור,
כח ר' מאיר בעה"נ הוא כוח הרבים
|
|
|
|
| נשלח ב-22/5/2005 06:34 |
|
| |
דער משל פון שומרי החומות איז גלייך צו חיבת ירושלים, מיט דעם פרייז וואס דער כולל איז גרייט צו באצאלען פאר די אהרונים כדי מען זאל זיי מוחל זיין אויף זייער טעות, יעדער פרייז איז דאס ווערט.
לויט ווי איך האב געהערט פון א חבר הנהלת הכולל, האבען די גאליציאנער געוויסט פון די מעשה אין סאטמאר, און טאקע וועגען דעם האבען די ראשי הכולל אין אמעריקע טאקע נישט מסכים געווען צו דעם מינוי, אין האבען באקאטירט דעם התמנות, אין זענען נאר געגאנגען אויפנעמען קלויזענבורגער רבי.
|
|
|
|
| נשלח ב-22/5/2005 06:52 |
|
| |
געזעגענען זאג נאר ווי האט קר"י רב אנגעפירט א שומרי החומות מסיבה???
ש"מ איינער פון די אנפירערס פון שומרי החומות האט געזאגט אז שומרי החומות האט געווארט צוויי יאר צו זען ווי די געלט געבערס זענען און דערנאך האבן זיי געמאכט א באשלוס אויפצונעמן רז"ל אלס סגן נשיא, ער טענה'ט אז דער כולל האט א געוואלט פארדינט דערפון,
על אף וואס ר' אהרן האט אליין געזאגט פאר ר' פ"וו אז ער וועט מוזן רעזעגנירן האט דער אונגארישער כולל מחליט געווען אז סוכ"ס איז רז"ל רב אין די גרעסטע אונגארישע קהלה און זיי ווילן דוקא אים יא האבן אלס סגן נשיא,
|
|
|
|
| נשלח ב-22/5/2005 08:05 |
|
| |
שוין ווידער די געטרייע היסטאריע פעלשער:
שומרי החומות האט געווארט צוויי יאר ???
סיון תש"ס האבן זיי אויפגענומען דעם "נועם הארץ".
און דאס נאך דעם בריוו (וואס די אהרונים האבן דערווישט) אז יונה זשופניק גייט געבן א פערטל מיליאן דאלער ביי די הכתרה (איר געדענקט נאך, א' סליחות תש"ס אין די ארמארי ???...) פון דעם נועם הארץ פאר סגן נשיא (א זאך וואס האט קיינמאל נישט פאסירט).
ווען זיי ווארטן ווען צוויי יאר, וואלט שוין זלמן קיינמאל נישט אנגעקומען צו דעם טיטל, ווייל שומרי החומות וואלט שוין דערשפירט דעם ווינט.
אגב, איך האב קיינמאל נישט געוואוסט אז די אידן פון לאורענ'ס זענען פריינט פאר סאטמאר...???
לויט די בילדער קוקט אויס ווי זיי זענען פריינט פון א ברייטן שמייכל אונטער א ברייטן הוט, און דערויף האט מען געמוזט ווארטן ביז יעצט...
|
|
|
|
| נשלח ב-23/5/2005 02:50 |
|
| |
מכתב מהכולל בירושלים קרתא דשופריא לכ"ק רבינו שליט"א נשיא הכולל חבת ירושלים.
קרעדיט פארען ניק "רחובמימון"
ט' אייר תשס"ה פעיה"ק ת"ו
למעלת כ"ק הגאון הצדיק עטרת תפארת ישראל פאר מקדושים מרן רבי בן ציון ארי' ליבוש הלברשטאם שליט"א האדמו"ר מבאבוב
ממרומי הר הקודש בירושלים בכבוד רב ובהערצה רבה מתכבדים אנו בשמינו ובשם הכולל רבנן ותלמידהון באנו לכבד כ"ק מרן שליט"א בברכת מזל טוב לרגל קבלת נשיאות דכוללינו.
תפלתינו ועתירתנו לפני אדון כל יתברך כי בזכות אבותיו הקדושים זי"ע ירבה הכולל ובזכות אחיו ואביו הרהגה"ק זצ"ל אשר כיהנו כנשיאי הכבוד בכוללינו במשך שנים רבות
ותמיד בכל עת ועונה תמכו וחזקו את הכולל
כך יזכה כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א להמשיך את דרכם הק' ולגדל ולפאר את צדקה קדושה הלזו ולהושיע את עניי א"י עד ביאת ינון במהרה דידן אכי"ר.
בשם הנהלת כולל חבת ירושלים בהדרת קודש
משה הלברשטאם יושב ראש
יהושע העלליר
|
|
|
|
| נשלח ב-23/5/2005 03:07 |
|
| |
דער אינטרשטע שורה, שומרי החומות האט געצאלט א פרייז פאר נעמען א הייליגע זאך ביי אידען אין שפילען מיט דעם פאליטיק.
און פארשטייט זיך צוברעכען קען מען מיט איין מינוי, אויפבויען איז הונדערטער עד'ס אין דער בלאט ועוד.
|
|
|
|
|