בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

כולל חבת ירושלים דריי נייע נשיאים היינט

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-1/6/2005 04:16 לינק ישיר 

ר' שלמה חיים שליט"א

א) לידיעתך אני כבר בהייד פארק חדשות אנ"ש כשלש חדשים, ועד היום בידיעה ברורה כל מה שכתבתי כאן, וכתבו אחרים נידון ונידוש בבהימ"ד מגדול ועד קטן, ממלא באחריות ר' אביש ברוד ידע מזה בקרוב ממש לדעתי עוד היום

ב) "יעלא פעישעס" כפי שכתבת נשמע רע, לקח לי המון זמן עד שהבינתי למה נתכון כבודו,

ג) לגבי שלשה פעמים הרי אינו דומה שונה פירקו מאה פעמים לשונה מאה ואחת,



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/6/2005 04:38 לינק ישיר 

ר' אביש ברוד קיבל הבטחה מר' בן ציון שמתי שיבא לבהימ"ד שלו הוא יקבל את העמוד,

אני לא בטוח כמה אבל הוא הוא מקבל מבעריש רוביןאחוז מסוים מההכנסות הדינר כדי שיקח על עצמו את הליכלוך,

זה לא סתם ליכלוך, זה מקור ראשון מישיבה פרטית שהתקיימה היום בבית עסקן ואילו מילי בעריש רובין בכבודו ובעצמו

אביש איז אין מיין טאש פאר צווי סיבות

אר דארף גאלט אין איך וואל באצעלן
אר דארף אן עמוד איך האב היים ארליידיקט



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/6/2005 04:43 לינק ישיר 

דאס איז אביש בראד דער זינגער?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/6/2005 04:43 לינק ישיר 

קיבלתי באישי חשבתי שיפה

לגל

א, אינני מתמצא בנושא חיבת ירושלים אינני שייך לכולל זה, ולא מכיר את הנפשות הפועלות.

ב, יש בעיה עם החברה האלה, כל איש זר (כמוני שאיננו חסיד באבוב) שפוצה פיו בניגוד לדעתם מיד מוכתם כחסיד של רמ"ד בלי להבין בכלל שאם יש לאיש זר שיושב מרחוק ולא רואה את המצב מקרוב, איזה אהדה לרמ"ד זה אך ורק בגלל שפלותם הם, רואים את ההבדל בין סגנון כתיבת חסידי רמ"ד לבין סגנון כתיבת חסידי רב"צ.

הם איבדו את הבלמים ופוערים את פיהם בבוטות ובגסות בצורה מחפירה שכל בעל נפש סולד מזה.

ג, בפורומים של באבוב אני יכול להגיב רק בפורום "מלכות באבוב" כי זה המקום היחידי שלא מוחקים את הודעותי.

אם אתה מרגיש שזה עוזר לך, אתה יכול לפרסם את תגובתי זאת בלי לציין שמי,

תוקן על ידי - גל_עיני - 01/06/2005 4:50:43



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/6/2005 04:50 לינק ישיר 

ר' שעפסל

יא יא ר' אביש דער זינגער



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/6/2005 04:56 לינק ישיר 

טיט מיר זייער לייט אז איך האב נישט זיינע טעיפ'ס, ווען איך וואלט געהאט זיינע טייפ'ס וואלט איך עס שיין איינגעפאקט אין עס אפגעשיקט צו עהם אין שטוב אריין.

מה ראה לשטות זה, מילא אם זה היה חסיד באבוב והיה מחסידי רב"צ ניחא, אבער א פרעמדער מענטש וואס ווייסט אז עס שטייט פאר דין תורה, וואס האט ער זיך אריין צומישן.

ר' גל, וואס די שרייבסט פון דעם איש זר, איך בין אויך א איש זר וואס זיצט פון דערווייטנס, און איך מיז זאגין אז איך בין מסכים צו יעדער ווארט וואס ער האט געשריבן, ס'איז אמת ויציב, אויך איך שפיר אזוי, למרות איך האב אין מיין לעבן נישט געזעהן רמ"ד, און איך קען עהם בכלל נישט, חסידי רב"צ מאכין מיך פאר זיינ'ס א אוהד, פונקט ווי יענער שרייבר וואס דו ברענגסט פון עהם.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/6/2005 05:11 לינק ישיר 

ר' שפעסעל

מה לשושנה כמוך בין החוחים????

אבל בכל זאת תודה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/6/2005 05:13 לינק ישיר 

ר' גל
דא איז נישט דער פלאץ פאר השמצות אויף מענטשען, ר' אביש בראד האט גארנישט מיט ענק אדער מיט אונז, לאז אים ארויס פין געשעפט.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-1/6/2005 05:19 לינק ישיר 

יהודי אני שהכרתי את הרנ"צ אך מעט, אבל הספיק בכדי לטעום שזה נופת צופים, אהבתי את היהודי הזה, על פשטותו על החיוך הנצחי והיחס האישי שהעניק לכל איש מנער ועד זקן גם אלה שלא הכיר כלל.

כאדמו"ר לא זכיתי לראותו אף פעם וחבל.

ולכן מאז אותו רגע מר ונמהר. שמצבו הורע לא הפסקתי לעקוב אחרי הדיווחים, ועד כדי כך, שלמרות שהייתי עסוק בענין חשוב ושינתי נדדה מעל מעת לעת רצוף, כשחזרתי הביתה בשעה 2בלילה וראיתי את הידיעה המרה, לא הלכתי לישון, רק הלכתי לבית המדרש באבוב בירושלים והשתתפתי בהלויה.

אודה ולא אבוש שבכיתי יחד עם כולם ללא בושה, כי באמת כאב לי סילוקו של צדיק. שלא זכיתי להכירו דיו, ועוד יותר שרציתי להיכנס אליו ולא איסתייע מילתא.

ומאז ועד היום אני עוקב אחרי התפתחות הדברים, ומה אומר ומה אדבר כואב לי המצב שנוצר בחסידות יפה ונפלאה זאת.

גילוי נעות: לפני שנים רבות בעיצומו של בניית הבנין בירושלים הייתי מלומדי כולל באבוב ואז יצא לי לראותו כמה פעמים, וזכיתי גם להשתתף בעת ביקור מרן מהר"ש באה"ק.

בזה הסתכם כל שייכותי לחסידות באבוב, לא היה לי קשר לא לפני כן ולא אחרי כן.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/6/2005 05:21 לינק ישיר 

שפעסעל

תודה מעומק הלב,
אתה נותן לי הרגשה מה הרחוב הרחב חושב, ונראה לי שאנו בדרל הנכונה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/6/2005 05:25 לינק ישיר 

באראפארקער

לא לא

מה קרה סי שטייט דיר גיט אז ער אויף ר' בן ציו'ס זייט

הוא לקח צד והוא כבר לא אדם פרטי, אם הוא היה עומד בצד היית מכבד אותו,



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/6/2005 05:32 לינק ישיר 

שעפסל
ווי לאנג גייט נעמען ביזסט די גייסט מודה זיין אז נישט נאר האסט געלערנט אין באבוב נאר ביזסט אויך א חסיד באבוב אין אייביג געווען אין זיך יא געמישט אייביג,,,,בלא בלא בלא

פאר גל עיני האט עס גענימען צוויי וואכן צי שפילן די שפיל וואס די שפיל'סט יעצט

פאר sim89האט עס גענימען זעקס וואכן ביז ער האט מודה געווען

ווי לאנג וועט מען ווארטן אויף דיר??

איך וויל שוין האלטן דארט, עס עקעלט שוין ווי אלע חסידי רמ"ד שטעלן א פנים ווי א תם אין שטויסן ווי א מועד דעם רב"צ
עס איז נישט קיין שום בושה צי זיין זיין חסיד פין דעם רמ"ד, זיי עס נאר מודה



תוקן על ידי - שלמהחיים - 01/06/2005 5:42:51



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/6/2005 06:16 לינק ישיר 

מצורף קובץ

קיבלתי את זה באישי

לפי הבנתי יקבלו בדואר כל אנ"ש יוצאי גלציה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/6/2005 14:17 לינק ישיר 

שלמה חיים, ווי לאנג נאך וועט עטס זיין ווי א בת היענה, וויפיל הודעות האסטו שוין געזעהן פון מיר אין נושא פון באבוב?

צו קענט עטס נישט פארשטיין, אז ס'איז דא פרעמדע מענטשין וואס קוקען זיך צו פון דער זייט, און ס'עקלט צו זעהן, ווי און די באבובער פורומ'ס וואס ווערן געפירט פון חסידי רב"צ, איז פוהל מיט לשונות מגונים, אינטריג'ס, און יעדעס ווארט וואס ס'שמעקט נישט די הנהלה ווערט אויס גימעקט.

און פון די אנדערע זייט און דעם פורום באבוב וואס פירט זיך דורך חסידי רמ"ד שרייבט עטס דארט פראנק און פריי און קיינער מעקט ענק נישט.

קוקט'ס ווי אזוי עטס שרייבט'ס אויף רמ"ד און ווי אזוי זיי שרייבן אויף רב"צ, קוקט ווי אזוי כרם שלמה ענטפערט ענק במתינות אויף יעדע שאלה און עטס כאילו מ'האט ענק בכלל נישט גיענטפערט און מ'פרעגט ווידער מ'איז מעלה גרה נאכאנאנד.

איין דוגמא וועל איך דיר געבין פון נעכטין, קוק און אשכול "קהל באבוב און פעדעראל געריכט" די לעצטע שטיקל אויף זייט 14 פון כרם שלמה, און וואס פרעגט עהם צוריק דז'יד 613 אויף זייט פופצין, וועסטו זעהן א דוגמא.

און יעצט אנשטאט עטס זאלט'ס אנהייבן טראכטן וואס איז די סיבה וואס מענטשין וואס האבין ענק נישט גיקענט ביז היינט און נישט געהאט מיט באבוב גארנישט, עקעלין זיך פון ענק?

אפשר איז געקומען די צייט צו בייטין די פערד אין אנהייבן פארין אביסל נארמאלער, חאטש מאכט'ס ענק נישט אן נאך שונאים.

ס'איז סתם א שאד, קיינער וועט גארנישט פארדינען פון דעם יעצטיגן וועג, נאר אפשר פארלירן.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/6/2005 15:28 לינק ישיר 

שמעתי שר' יהושע הלר לא הולך לדבר בדינר ביום ראשון,
הוא כבר לא צעיר, והוא מפחד שכל בארא פארק (ובארא פארק סוערת) ביום ראשון תיהיה מכוסה אם פשקוילים נגדו (יום הדינר), ונגד שאר גבאי חיבת ירושלים, הם לא מבינים מה הם עשו הם רק רצו לחזק קצת את ר' בן ציון שליט"א, ואולי רק אולי קצת לדפוק את רבינו מבאבוב שליט"א, אבל כאן הם הכניסו לבוץ עוד חסידיות,

אחרי שכבר נפל פעם כשהוא סרב להתייצב למקום חמישי ברשימת אגודת ישראל בכנסת בגלל שלפי דעתו אגודה לא תקבל חמש מנדטים, ובמקרה רק במקרה למזלו הרע אגודה קיבלה בדיוק פעם ראשונה וכמעט יחידה בכנסת חמש מנדטים, הוא מפחד שהתקדים חוזר ובמקרה רק במקרה החיזוק שהוא רצה לתת לר' בן ציון שליט"א והדפיקה הקטנה (כשאף אחד לא ראה) שרצה לתת לרבינו מבאבוב שליט"א רק עזרה לרבינו מבאבוב שליט"א לקבל יותר תמיכה ציבורית ומוסרית,



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > כולל חבת ירושלים דריי נייע נשיאים היינט
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
לדף הקודם 1 2 3 4 5 6 7 8 לדף הבא סך הכל 8 דפים.

bholext
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.