בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

לחסדי חב"ד שבכאן

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-19/5/2005 11:13 לינק ישיר 
לחסדי חב"ד שבכאן

בזמנו כתבת לי באשכול כאן שאיני זוכרו, שאנחנו לא מכניסים את האדמו"ר מליובאוויטש זצ"ל לעיתון "כל העולם כולו". עניתי לך שהכנסנו גם הכנסנו, ואם אינך מוצא תמונות שלו בחגים, הרי זה מפני שאינכם שולחים לנו.

הצעתי לך לשלוח לי תמונה של הרבי מחב"ד זצ"ל בהדלקת ל"ג בעומר והבטחתי שאם תשלח - אכניס בל"נ.
עד היום לא שלחת תמונה שכזו, וכיון שהיום אני סוגר את תמונות ל"ג בעומר לשבוע הבא, הנה זו ההזדמנות האחרונה.

בברכה,



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-19/5/2005 15:59 לינק ישיר 

ישנם חסידים שאינם יכולים להיכנס לשירותים בלי האדמו"ר שלהם

איך אמר יענקל מילר הגדול מכולם

פעם הייתי נכנס לשירותים עם דער איד, ואח"כ הייתי נכנס כם המשפחה,ואח"כ עם כל הקהילה ואח"כ עם כל העיר,

היום אני נכנס לשירותים עם כל העולם כולו כל הרבי שלי




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-19/5/2005 16:28 לינק ישיר 

זומזום
בחיים לא ראיתי אדם שלילי כמוך
כל התגובות שלך הם שליליים
תחליף ת'המשקפיים ותסתכל בעינים חיובי



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/5/2005 17:18 לינק ישיר 

יש 2 תמונות באשכול זה

http://hydepark.hevre.co.il/hydepark/topic.asp?whichpage=2&topic_id=1368422



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-19/5/2005 17:19 לינק ישיר 

נשלח לך עוד בעז"ה



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > לחסדי חב"ד שבכאן
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext