לחסדי חב"ד שבכאן
בזמנו כתבת לי באשכול כאן שאיני זוכרו, שאנחנו לא מכניסים את האדמו"ר מליובאוויטש זצ"ל לעיתון "כל העולם כולו". עניתי לך שהכנסנו גם הכנסנו, ואם אינך מוצא תמונות שלו בחגים, הרי זה מפני שאינכם שולחים לנו.
הצעתי לך לשלוח לי תמונה של הרבי מחב"ד זצ"ל בהדלקת ל"ג בעומר והבטחתי שאם תשלח - אכניס בל"נ.
עד היום לא שלחת תמונה שכזו, וכיון שהיום אני סוגר את תמונות ל"ג בעומר לשבוע הבא, הנה זו ההזדמנות האחרונה.
בברכה,
|
|