בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

מעג מען מאכן א LEFT TURN פון סענטער לעין

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-22/5/2005 06:54 לינק ישיר 
מעג מען מאכן א LEFT TURN פון סענטער לעין

למשל פון באוערי צו דילענסי
אדער פון פארט המילטאן צו מעקדאנלדס



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/5/2005 07:30 לינק ישיר 


אויסדריקלעך נישט!!!!!!!!!

ס'איז א טיקעט מיט פאונטס,

און ביי דהא וועי, א דיסעיבעלד סערטיפעקעט העלפט נישט אויף דעם.



בהוקרה,
דזשיד



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/5/2005 16:24 לינק ישיר 

יודעלע
איך זעה נישט דא

http://www.nytrafficlawyer.com/point-system.htm

איינער האט מיר געזאגט אז ממעג יא מאכן א לעפט טורן

ביי דע וועי איך האב באקומען א טיקעט אין די באורי אריין צו דילענסי

איך בין געווען פון די לעפט לעין אין באורי
אריין צום סענטער לעיען ביי דילענסי



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/5/2005 17:47 לינק ישיר 

איך האב פארלוירן מיין ערשטע ראוד טעסט וועגן דעם.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > מעג מען מאכן א LEFT TURN פון סענטער לעין
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext