|
|
| נשלח ב-26/8/2005 13:29 |
|
| |
רק בשביל התמונה היה שווה הדיבור הלילה ב2 לפנות בוקר אבל בפעם הבא חמודי וש. לא כשאני באמצע טיפול
חכמים בלילה בר"ג לא היה נסיעות יושבים על המחשב וקולה כל הכבוד
|
|
|
|
| נשלח ב-28/8/2005 10:20 |
|
| |
יהושע - מה אתה מקשקש!!!
כאילו לא שמעת אותי כל הלילה בקשר ?!!!
אה? !! 8 נסיעות ללילה לא מספיק? רוצה את ההקלטה של הקשר תשמע כמה פעמים 51 היה בחוץ.
בכל אופן אני מבים שאתה כועס שלא באתי לבקר במוקד..
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
1 2 3 ... 11 12 13 14 סך הכל 14 דפים.
|