לדעתי אמבולנס 57 !!! למה 4 על 4 חבל אין לי תמונות
אז למה שתקחו אמבולנס חדש? אח"כ הנהגים יתעצבנו ? איפה הקצין רכב בתמונה ? מי האחראי שלכם שם ?
witty תרגיע!!!! תודה. אף אחד לא לוקח, לא מדובר על חדש.... לא אתה ולא אני ולא אף אחד אחר מכאן יחליט מי יקח מה... כולה סקר קטן על העדפות אמבולנסים בתחנה.
לדעתי: זה יהיה אחד מ: 44, 45, 47, 48. השאר הם חדשים ו/או בפעילות שותפת ולא לכוננים. דעתי: 47 שמור, מוצלח, ויפה.
נמחקה תגובה שחורגת מנושא האשכול.
45.
תרצו או לא... 47
אולי..
או...
או... העיקר ויטי תהיה רגוע...
מצידי לא חשוב גם זה טוב...
העגלון .. מה אתה אומר עגלה עם סוס
דן 47 מתאים!!!!
גם אני אומר דן 47