געווען די לויה נעכטן [מיטוואך] נאכט פ' בחקותי
בשעה 9:45 PM איז די מיטה אנגעקומען צום סאטמאר'ן ביהמ"ד אין מאנסי אויף MAPEL AVE.
[ער איז געווען ארומגענומען סתם מיט א ליילעך, נאכנישט אין קיין ארון [אזוי ווי אין ירושלים עיה"ק]! קינדערלעך און בחורים האבן זייער געציטערט דערפון!
עס האבן מספיד געווען, אין די רייע:
הגה"צ חיים יושע האלבערשטאם שליט"א, רב דקהל וי"מ סאטמאר מאנסי
הגה"צ ר' מנחם מאיר ווייסמאנדל שליט"א, רב דביהמ"ד נייטרא
הר"ר ישראל חיים גוטמאן שליט"א, מגי"ש בקרית יואל, א זון.
הר"ר ... גוטמאן, וומ"ס, א זון.
איידעמער: ר' אברהם שלום מענדלאוויטש, מאנסי
ר' דניאל בוכינגער, מאנסי
ר' פנחס דוד שווארץ, קרית יואל
ובלע המות לנצח ומחה ד"א דמעה מעל כל פנים, וחרפת עמו יסיר, במהרה בימינו אמן
|
|