בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

שלום לבני ברקים

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-29/5/2005 18:46 לינק ישיר 
שלום לבני ברקים

כולם סיפרו על הפורום,

כולם דיברו על הפורום,

כולם "יושבים" על הפורום,

כולם "בפנים",

ואני לא?

לא יתכן.

אז הנה אני כאן בניק המוזר הזה, אחרי שאני מנסה איזה 200 שמות והכל תפוס, אבל אני כאן כותבת זה העיקר.

בני ברקים קבלו ביטול אני מקשקשת מידי הרבה על ההתחלה.

אז ביייייייייייייייייייייייייייייייייי



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > שלום לבני ברקים
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext