שלום לבני ברקים
כולם סיפרו על הפורום,
כולם דיברו על הפורום,
כולם "יושבים" על הפורום,
כולם "בפנים",
ואני לא?
לא יתכן.
אז הנה אני כאן בניק המוזר הזה, אחרי שאני מנסה איזה 200 שמות והכל תפוס, אבל אני כאן כותבת זה העיקר.
בני ברקים קבלו ביטול אני מקשקשת מידי הרבה על ההתחלה.
אז ביייייייייייייייייייייייייייייייייי
|
|