|
|
| נשלח ב-30/5/2005 16:38 |
|
| |
מצורף קובץ,,,,,,,,,,,

|
|
|
|
|
| נשלח ב-30/5/2005 16:59 |
|
| |
אלי כל הכבוד.........
|
|
|
|
| נשלח ב-1/6/2005 16:39 |
|
| |
צוות צפון
|
|
|
|
| נשלח ב-1/6/2005 18:06 |
|
| |
עד מגדל הוא הגיע?
אין עליו!
צוות צפון או לא?!
ובעצם זה לא פלא, כי הרי ראשי התיבות של מגדל, הם:
מדהים - גדול - דן - לוין
הלא כן?!
|
|
|
|
| נשלח ב-1/6/2005 22:03 |
|
| |

|
|
|
|
|