| נשלח ב-30/5/2005 03:37 |
|
| |
ביום ה' האחרון ת.ד. קשה בקרית אונו
ברחוב לוי אשכול
הצלה דן יש פרטים נוספים?
שמעתי שצילמו במקום....
בני יש תמונות???????????????
|
|
|
|
| נשלח ב-30/5/2005 14:44 |
|
| |
נו מה עם התמונות?
|
|
|
|
| נשלח ב-30/5/2005 15:49 |
|
| |
יש תמונות, כמה שעות הכל בפנים ב"ה.
יש למה לחכות!
|
|
|
|
| נשלח ב-30/5/2005 16:17 |
|
| |
מצורף קובץ,,,,,,,,,,,

|
|
|
|
|
| נשלח ב-30/5/2005 16:17 |
|
| |
מצורף קובץ,,,,,,,,,,,

|
|
|
|
| נשלח ב-30/5/2005 16:18 |
|
| |
מצורף קובץ,,,,,,,,,,

|
|
|
|
| נשלח ב-30/5/2005 16:18 |
|
| |
מצורף קובץ,,,,,,,,,,

|
|
|
|
|