בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

זה לעומת זה ברא ד' : רשע מול חסד

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-30/5/2005 16:52 לינק ישיר 
זה לעומת זה ברא ד' : רשע מול חסד
מצורף קובץ

את הסיפור המלא נשאיר להצלה דן.
אבל ב2 מילים:
מדובר בישוב סביון ששם תוכננה הפסקת חשמל בשל תיקונים, בו ביום שנתלו הפתקים התקשרה אשה לחברה ואמרה שהיא מחוברת למכשיר הנשמה בלילות... הובטח לה שיביאו לה גינרטור.... עד היום לא הגיע!!!

אחד מאנשי החסד הגדולים בב"ב מילא את האמבולנס של עזר מציון בפול טנק והלך לישון עם מנוע דולק מחוץ לביתה בכדי שתשתמש בממיר מתח שנמצא באמבולנס עד לחזרת החשמל בשעות הבוקר.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/5/2005 16:53 לינק ישיר 

מצורף קובץ

......



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/5/2005 16:53 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.......



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/5/2005 16:54 לינק ישיר 

מצורף קובץ

זה האיש:











אין מישהו שלא מכיר!






דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/5/2005 16:57 לינק ישיר 

וזה הוא יעקב וייס

שביום שישי נמצא ברחוב הרצל אצל שטיסל בחנות

עלה והצלח........



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-30/5/2005 19:16 לינק ישיר 

הטקסט שלך כאןהוא תותח!!!!!!!!!!!!!!!
כל הכבוד
ממני!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/5/2005 02:56 לינק ישיר 

תיקון קטן, מי שישן ברכב בלילה זה היה זאבי ציגרמן התותח.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/5/2005 20:00 לינק ישיר 

זאבי!
אני לא מאמין
אלי אתה לא בא ולשם אתה הולך?
שיימזך



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/6/2005 10:24 לינק ישיר 

אתם חושבים שאתם יודעים זה זאב צייגרמן (התותח)????
(זה רק 1% !!!!!!!!!!!!!)



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > זה לעומת זה ברא ד' : רשע מול חסד
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext