בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ת.ד. אתמול בלילה ליל קניון איילון

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-31/5/2005 11:17 לינק ישיר 
ת.ד. אתמול בלילה ליל קניון איילון
מצורף קובץ

הצלה דן אפשר פרטים?




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/5/2005 11:19 לינק ישיר 

מצורף קובץ



אני חוזר ומדגיש שאין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונה ללא אישור ממני בכתב.

תוקן על ידי - הצלה_רג - 31/05/2005 20:46:31



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/5/2005 11:21 לינק ישיר 

מצורף קובץ





אני חוזר ומדגיש שאין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונה ללא אישור ממני בכתב.

תוקן על ידי - הצלה_רג - 31/05/2005 20:48:49



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/5/2005 11:21 לינק ישיר 

מצורף קובץ



אני חוזר ומדגיש שאין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונה ללא אישור ממני בכתב.

תוקן על ידי - הצלה_רג - 31/05/2005 20:54:04



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/5/2005 11:21 לינק ישיר 

מצורף קובץ



אני חוזר ומדגיש שאין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונה ללא אישור ממני בכתב.

תוקן על ידי - הצלה_רג - 31/05/2005 20:54:26



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/5/2005 11:21 לינק ישיר 

מצורף קובץ



אני חוזר ומדגיש שאין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונה ללא אישור ממני בכתב.

תוקן על ידי - הצלה_רג - 31/05/2005 20:54:46



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/5/2005 11:21 לינק ישיר 

מצורף קובץ



אני חוזר ומדגיש שאין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונה ללא אישור ממני בכתב.

תוקן על ידי - הצלה_רג - 31/05/2005 20:55:08



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/5/2005 11:21 לינק ישיר 

מצורף קובץ



אני חוזר ומדגיש שאין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונה ללא אישור ממני בכתב.

תוקן על ידי - הצלה_רג - 31/05/2005 20:55:44



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/5/2005 11:21 לינק ישיר 

מצורף קובץ



אני חוזר ומדגיש שאין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונה ללא אישור ממני בכתב.

תוקן על ידי - הצלה_רג - 31/05/2005 20:56:16



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/5/2005 11:22 לינק ישיר 

מצורף קובץ



אני חוזר ומדגיש שאין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונה ללא אישור ממני בכתב.

תוקן על ידי - הצלה_רג - 31/05/2005 20:56:42



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/5/2005 11:22 לינק ישיר 

מצורף קובץ



אני חוזר ומדגיש שאין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונה ללא אישור ממני בכתב.

תוקן על ידי - הצלה_רג - 31/05/2005 20:57:00



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/5/2005 11:22 לינק ישיר 

מצורף קובץ



אני חוזר ומדגיש שאין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונה ללא אישור ממני בכתב.

תוקן על ידי - הצלה_רג - 31/05/2005 20:58:05



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/5/2005 11:22 לינק ישיר 

מצורף קובץ



אני חוזר ומדגיש שאין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונה ללא אישור ממני בכתב.

תוקן על ידי - הצלה_רג - 31/05/2005 20:58:29



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/5/2005 11:55 לינק ישיר 

מצורף קובץ

לאחר בירור התברר שהנהגת שעברה באדום וגרמה לתאונה היא בשלילה משנת 2003 לאחר תאונה קטלנית קודמת בא היא היתה מעורבת וכמובן אשמה שעל כך קיבלה שלילה וכאן נהגה ללא רשיון כלל ....



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ת.ד. אתמול בלילה ליל קניון איילון
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext