הצלה דן אפשר פרטים?
אני חוזר ומדגיש שאין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונה ללא אישור ממני בכתב. תוקן על ידי - הצלה_רג - 31/05/2005 20:46:31
אני חוזר ומדגיש שאין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונה ללא אישור ממני בכתב. תוקן על ידי - הצלה_רג - 31/05/2005 20:48:49
אני חוזר ומדגיש שאין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונה ללא אישור ממני בכתב. תוקן על ידי - הצלה_רג - 31/05/2005 20:54:04
אני חוזר ומדגיש שאין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונה ללא אישור ממני בכתב. תוקן על ידי - הצלה_רג - 31/05/2005 20:54:26
אני חוזר ומדגיש שאין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונה ללא אישור ממני בכתב. תוקן על ידי - הצלה_רג - 31/05/2005 20:54:46
אני חוזר ומדגיש שאין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונה ללא אישור ממני בכתב. תוקן על ידי - הצלה_רג - 31/05/2005 20:55:08
אני חוזר ומדגיש שאין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונה ללא אישור ממני בכתב. תוקן על ידי - הצלה_רג - 31/05/2005 20:55:44
אני חוזר ומדגיש שאין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונה ללא אישור ממני בכתב. תוקן על ידי - הצלה_רג - 31/05/2005 20:56:16
אני חוזר ומדגיש שאין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונה ללא אישור ממני בכתב. תוקן על ידי - הצלה_רג - 31/05/2005 20:56:42
אני חוזר ומדגיש שאין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונה ללא אישור ממני בכתב. תוקן על ידי - הצלה_רג - 31/05/2005 20:57:00
אני חוזר ומדגיש שאין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונה ללא אישור ממני בכתב. תוקן על ידי - הצלה_רג - 31/05/2005 20:58:05
אני חוזר ומדגיש שאין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונה ללא אישור ממני בכתב. תוקן על ידי - הצלה_רג - 31/05/2005 20:58:29
לאחר בירור התברר שהנהגת שעברה באדום וגרמה לתאונה היא בשלילה משנת 2003 לאחר תאונה קטלנית קודמת בא היא היתה מעורבת וכמובן אשמה שעל כך קיבלה שלילה וכאן נהגה ללא רשיון כלל ....