שריפה גדולה בתוך הלילה ברחוב האי גאון
מצורף קובץהצלה דן יתן את הפרטים...
- - -
והנה הפרטים:
יום ב' בלילה.
השעה מעט אחר 03.00 לפנות בוקר.
קריאה שגרתית של שריפה ברח' האי גאון בב"ב, הקפיצה מהמיטה את המתנדב מרדכי עמאר, תורן הלילה של מד"א-'הצלה' גוש-דן.
כשהגיע למקום, הוא נחרד למראה עיניו. מחסן קהילתי מרכזי של ריהוט וביגוד יד שניה עולה בלהבות, כשהאש מתחילה להתפשט לעבר בנין מגורים סמוך.
הוא מיהר לדווח על-כך למוקד מד"א, כשבמקביל הוא מזעיק מתנדבים נוספים לעזרה.
למרות שעת לפנות בוקר זו, הגיעו מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן רבים למקום, שהחלו בפינוי הדיירים המתגוררים בבנין הסמוך.
צוות נט"ן ר"ג עם הפאראמדיק ענת דנציגר, הנהג אסף מגן וד"ר לוין, וצוות אמבולנס רגיל עם החובשים שמוליק עמיאל ורן כהן, הגיעו גם למקום לכל מקרה שלא יבוא.
במשך כשעתיים עמלו כוחות כיבוי גדולים להגיע לשליטה על האש, שהושגה רק לאחר הבאת מנוף גבהים למקום.
בעקבות הדליקה אף ניזוקו עמודי חשמל סמוכים, כשבעקבות זאת נגרמה הפסקת חשמל בכל האיזור.
במהלך פעולות הכיבוי, עסקו מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן בהרגעת התושבים ובטיפול באלה שנזקקו לטיפול, מהם פונתה אחת לבית החולים.
לאחר קרוב ל-4 שעות, הסתיימו פעולות הכיבוי.
במקום נשארו רק אודים עשנים, עדות שחורה לאשר קרה.
- - -
אני חוזר ומדגיש שאין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונה ללא אישור ממני בכתב.
תוקן על ידי - הצלה_דן - 31/05/2005 18:26:54
תוקן על ידי - הצלה_רג - 31/05/2005 20:47:15

 |
|
|