בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

שריפה גדולה בתוך הלילה ברחוב האי גאון

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-1/6/2005 14:32 לינק ישיר 

הצלה_דן

למה תרתח, רק הביע אמרותיו מר יהושע? !


יהושע- אכן וכמו שאמר הכתוב:

כל איש ואישה מתנדב ומתנדבת אשר יהיו בעת צרה ויגישו עזרה שמם יתנשא בפורום הצלה גוש דן ! (זאב רווח 2005)



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-2/6/2005 01:52 לינק ישיר 

מצורף קובץ

///



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/6/2005 11:28 לינק ישיר 

מצורף קובץ

מעניין שהצלה ר"ג לא מחק אותך ....

אבל תודה לכל המנחמים.....

ותודה למנחם על ........



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-2/6/2005 11:51 לינק ישיר 

מצורף קובץ

יהושע, קבל את הסמל החדש.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-2/6/2005 11:54 לינק ישיר 

יפה אבל במקום במשטרה מרחב לכיש תכתוב מרחב דן ואז זה מושלם



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-2/6/2005 12:21 לינק ישיר 

מצורף קובץ

קבל:



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-2/6/2005 17:39 לינק ישיר 

ענת... איזה תמונה הביאו לך...פדיחות!!!




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/6/2005 21:31 לינק ישיר 

תכין לי בבקשה:

6 סמלים של "הצלה גוש דן" בגודל 4+2

2 מדבקות 1+5

90 מדבקות "צוות צפון"

2 לחם שחור

4 חלב

6 לבן

3 מרגרינה בלי מלח

4 קינלי לימון

ו 2 פרלמט לייט קצר


כמה יצא??? תרשום ע"ח שעיה.






דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/6/2005 00:02 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אני מבקש לא להוריד את התמונה בלי רשות מהצלה גוש-דן....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/6/2005 14:34 לינק ישיר 

הצלה ר"ג

אם כבר א



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-3/6/2005 14:35 לינק ישיר 

אם כבר אז כבר את הסמל של זק"א להחליף למחוז ת"א



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-5/6/2005 18:14 לינק ישיר 

מצורף קובץ

תמונות יפיפיות שנכנסו ע"י כבאי_כונן וצולמו ע"י יניב.

תודה לכם.

התמונות מהרחוב המקביל.

תוקן על ידי - הצלה_דן - 05/06/2005 18:22:48



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/6/2005 18:15 לינק ישיר 

מצורף קובץ

........



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/6/2005 18:15 לינק ישיר 

מצורף קובץ

........



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/6/2005 18:15 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.......



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > שריפה גדולה בתוך הלילה ברחוב האי גאון
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
לדף הקודם 1 2 3 4 לדף הבא סך הכל 4 דפים.

bholext