תמונות מהממות. התמונה הראשונה זה ממרומי הסולם?
נראה שכן.
.
הצלה_רג תודה רבה שני התמונות האחרונות אני צילמתי הגעתי מהבית זאת באמת היית שריפה קשה אם אתם עדיין רוצים יש לי תמונות ממנה שלא פרסמתי אז אני יכול לעלות בכיף ועדיף מאוחר מאשר בכלל לא