מי אשם? אף אחד! הנהגי משאיות תמיד צודקים! מכירים את זה? אני חיה את זה יום יום בכביש.
ואם את חיה את זה יום יום בכביש, איחולינו, כי אף פעם לא תתקלי במצב כה מביש...
הצלה אלעד.. אוהבים אותכם!!!