בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

קינד פאלט פון 2 שטאקיגע באבוב חדר ל"ע

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-31/5/2005 20:22 לינק ישיר 
קינד פאלט פון 2 שטאקיגע באבוב חדר ל"ע

א העליקאפטער האט עם אוועקגעפירט
דאס קינד האט געוויינט

בקשו רחמים
יעקב בן רחל

מקור
212-990-7400



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/5/2005 23:29 לינק ישיר 

I heard that he's ok. R' Avrum Duvid Friezel (Rebbe in cheider) gave a drusha to the boys how Hashem sent us a sign that we have to do tshiva. He added that we have to have the sense to 'get the hint' when it's still a hint; otherwise He will have to send stronger messages. He then urged the boys to refrain from talking politics.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-1/6/2005 02:17 לינק ישיר 

ווען יעדער זאל ווען זאגן ווי רבי פריעזעל וואלט דאך גוט געווען......

ובעיקר המעשה, האט דאס עפעס א שייכות מיט א קינד איז ארויסגעפאלן היינט אין בראנקס וואס מען הערט אין די ראדיו, אויב יא וואו די באבוב'ע חדר אין בראנקס ?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-1/6/2005 03:23 לינק ישיר 

Bronx NY, +Child Out A Window+
FD and EMS are on the scene at 452 East 148th St. of a 3 year old child who fell out a 4th floor window and landed on an awning, EMS is transporting the child to the Lincoln Hospital, the child is alert and conscious.

http://vosizneias.blogspot.com/2005/05/bronx-ny-child-out-window.html



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/6/2005 07:48 לינק ישיר 

א שאד אז קיינער שרייבט נישט אז עס איז געווען אין באבוב לאנדאן.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > קינד פאלט פון 2 שטאקיגע באבוב חדר ל"ע
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext