בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ברכות למנהל אזור דן לקבלת התפקיד החדש!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-1/6/2005 14:55 לינק ישיר 
ברכות למנהל אזור דן לקבלת התפקיד החדש!
מצורף קובץ


ברכות למנהל אזור דן מר יוסי כהן, לרגל קבלת התפקיד החדש - מנהל מחוז חוף (מושג חדש במד"א).

במסגרת תפקידו כמנהל המחוז, הוא יהיה אחראי על אזור דן ואזור שרון, כשתחתיו יפעלו מנהלי אזורים. באזור דן מנהל האזור יהיה מר דודי עבאדי (פאראמדיק ארצי), ובאזור שרון מנהל האזור יהיה מר יוסי רוקח.

איחולי הצלחה חמים מכולנו...



תמונות מכנס החלפת המנהלים שנערך אמש באולם ההרצאות בתחנת מד"א נתניה (באדיבות הצלה 101).

בתמונה: מר יוסי כהן - מנהל מחוז חוף (מימין), מר אבי זוהר - מנכ"ל מד"א (נואם), מר עמוס ברנס – מנהל אזור שרון היוצא (משמאל).





דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/6/2005 14:56 לינק ישיר 

מצורף קובץ

~



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/6/2005 14:58 לינק ישיר 

מצורף קובץ


מר יוסי כהן - מנהל מחוז חוף (דן + שרון) נושא את דבריו



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/6/2005 14:59 לינק ישיר 

מצורף קובץ


מר עמוס ברנס – מנהל אזור שרון היוצא, נושא את דבריו



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/6/2005 15:00 לינק ישיר 

מצורף קובץ

~



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/6/2005 15:01 לינק ישיר 

מצורף קובץ


נציגי מתנדבי "הצלה" אזור חדרה והשרון



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/6/2005 15:03 לינק ישיר 

מצורף קובץ

~



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/6/2005 15:03 לינק ישיר 

מצורף קובץ


מר יוסי רוקח – מנהל אזור שרון הנכנס



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/6/2005 16:30 לינק ישיר 

לאהובינו יוסי היקר הרבה מזל טוב על התפקיד החדש.




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-2/6/2005 02:22 לינק ישיר 

מצורף קובץ

///



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/6/2005 02:23 לינק ישיר 

מצורף קובץ

////



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/6/2005 02:23 לינק ישיר 

מצורף קובץ

///



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/6/2005 02:27 לינק ישיר 

מצורף קובץ

////



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/6/2005 02:31 לינק ישיר 

מצורף קובץ

שתיית לחיים ערב פסח תשס"ה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/6/2005 17:46 לינק ישיר 

לפני שלושה תמונות יש תמונה של הבני ברקים ביחד עם יוסי ורואים שם מתחת אטינר איזה ילדון חמוד, מי זה ? הבן שלו?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/6/2005 18:27 לינק ישיר 

לי זה נראה הבן החכם מ"ההגדה" של פסח
הרבה ברכות למנהל



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ברכות למנהל אזור דן לקבלת התפקיד החדש!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 לדף הבא סך הכל 2 דפים.

bholext