| נשלח ב-1/6/2005 18:48 |
|
| |
"צוות צפון"?! עכשיו זה רשמי!
אתם, הצופים בפורום, הייתם הראשונים להיוודע למותג החדש – "צוות צפון".
"צוות צפון" בהרכבו אינו דבר חדש. מדובר בסוללה של חובשים וחובשים בכירים, שעוסקים זה שנים רבות בעבודת הקודש של הצלת חיים באזור צפון העיר ב"ב, במסגרת ארגון מתנדבי "הצלה" גוש-דן.
מהירות תגובתם ומקצועיות הטיפול שלהם, הפכו זה מכבר לשם דבר.
"צוות צפון" הינו אמירה סתמית/אקראית של אחד החברים, שביקש להביע במשפט קצר את כלל מתנדבי "הצלה" גוש-דן בצפון העיר בני-ברק.
אמירה זו חילחלה עמוק והפכה למותג ידוע – "צוות צפון" של מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן.
כיום הם קיבלו הכרה רשמית גם במד"א (זה הלך להם יותר מהר מהכרת האו"ם במד"א...).
מר אילן מועלם – קצין הרכב בתחנת מד"א ר"ג והאחראי על הלוגיסטיקה והאחזקה במקום, הכיר בחשיבות המותג והחליט להפוך אותו למשהו רשמי.
האמבולנס (הישן) של "צוות צפון", קרי: דן 50, עוטר במדבקה מזהה – "צוות צפון".
האמבולנס (החדש) של "צוות צפון", קרי: דן 47 (כן! זה סופי!), יעוטר אף הוא במדבקה הזו, עם היכנסו לשירות מבצעי.
בעקבות זאת, עוטרו אף רכביהם הפרטיים של מתנדבי "צוות צפון" במדבקה הזו.
- - -
"זה פשוט נותן מין תחושה כזאת של ייחודיות מסויימת, שאני מאמין שתתרום רבות למוטיבציה של החברים", אומר ל"הצלה-דן" בכיר ב"צוות צפון".
- - -
"הרי ידועה ומפורסמת היא אף תרומתם המכרעת של חברי "צוות צפון" לפורום הזה", אומר "הצלה-דן" לעצמו...
- - -
"צוות צפון" – עלו והצליחו ועשו חיל!
 |
|
|
|
|
| נשלח ב-1/6/2005 19:06 |
|
| |
לאור מילותיו החמות והמרגשות של "הצלה_דן"
ולאור זאת שאני יודע מקרוב שהכל נכון.
הנני בא כאן בקריאה ראשונית לחברינו המתגוררים ב"דרום" העיר להקמת "צוות דרום".או "צוות ויזניץ" .. בואו נלמד מהמוצלחים שבנינו ונמשיך לעשות חיים.
|
|
|
|
| נשלח ב-1/6/2005 19:43 |
|
| |
הלו הלו הלו.......
לא ליצור פילוג.....
זו רק גאוות יחידה!!!
|
|
|
|
| נשלח ב-1/6/2005 22:05 |
|
| |
רוצים תמונות?
יש!
הלילה בל"נ
|
|
|
|
| נשלח ב-2/6/2005 17:30 |
|
| |
אישור של אילן?
אני לא מאמינה,
רק לפני שבוע יצאו הנחיות בקשר להתנתקות שאסור לשים על הכלים שום מדבקה או סממן למעט הכיתוב הרשמי שעל הכלי.
אבל באמת כל הכבוד לכם...אתם אנשים ממש צדיקים...עד היום שאני פוגשת אותכם בתחנה אני המומה מחדש איך אנשים מוכנים לתרום שעות כל כך רבות למען הצלת חיים.
ובהצלחה לצוות צפון.
אגב ה47 הוא כלי אחלה...בחירה טובה.
|
|
|
|
| נשלח ב-2/6/2005 17:38 |
|
| |
shmulik10 יקירי!
אכן, היטבת לשאול.
אולם בירור שלי העלה, כי כל עצם התהוותו של "צוות צפון" (המותג, כמובן) הגיע מהמקבילה שלו בדרום.
ואבהיר את הדברים (ע"פ מה ששמעתי):
זה מס' שנים קוראים לעצמם החברים המתגוררים באזור ויז'ניץ, משכנות יעקב והגלילות - יחידת מתנדבי הצלה דרום העיר, או בקיצור: "הצלה דרום העיר".
אמנם רבים וטובים עדיין לא שמעו על-כך, אולם יודעי הדבר בארגון, מודעים למותג הזה.
אחד מחברי "הצלה דרום העיר" הוא החבר ר' ישראל גרוניך, שלפני כשנה פשוט עבר לצד השני של המתרס, היינו העתיק את מגוריו מדרום העיר לצפון העיר. ומכאן עד להקמת המותג "הצלה צפון העיר" הדרך היתה קצרה.
יחד עם רעהו של ר' ישראל, ה"ה ר' אליהו לוינשטיין, קוצר שמו של המותג ל"צוות צפון" - הקצר והקליט יותר.
האמבולנס (דן 50 המיתולוגי) שנמצא ברשותם בכוננות קבועה, והכיסוי הרחב שהם נותנים לאירועים, הפכו את "צוות צפון" לשם דבר.
והשאר כבר היסטוריה...
- - -
אולם ברור שזה רק דבר המוסיף לגאוות היחידה, אין צורך לחשוש, חברים!
|
|
|
|
| נשלח ב-2/6/2005 21:33 |
|
| |
ואני פותח "צוות צ***ם"
|
|
|
|
| נשלח ב-2/6/2005 21:34 |
|
| |
הלו... הבטחת תמונות לא?!
יהיה יהיה!!
נפתרה תקלה תכנית קטנה, והתמונות יכנסו בהקדם ב"ה.
|
|
|
|
| נשלח ב-3/6/2005 14:12 |
|
| |
- הצלה_דן -
כל מילה נוספת מיותרת - תודה על העדכון.
ברלנגו רצית משהו???
|
|
|
|
|
|