בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

"צוות צפון"?! עכשיו זה רשמי!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-1/6/2005 18:48 לינק ישיר 
"צוות צפון"?! עכשיו זה רשמי!


אתם, הצופים בפורום, הייתם הראשונים להיוודע למותג החדש – "צוות צפון".

"צוות צפון" בהרכבו אינו דבר חדש. מדובר בסוללה של חובשים וחובשים בכירים, שעוסקים זה שנים רבות בעבודת הקודש של הצלת חיים באזור צפון העיר ב"ב, במסגרת ארגון מתנדבי "הצלה" גוש-דן.

מהירות תגובתם ומקצועיות הטיפול שלהם, הפכו זה מכבר לשם דבר.

"צוות צפון" הינו אמירה סתמית/אקראית של אחד החברים, שביקש להביע במשפט קצר את כלל מתנדבי "הצלה" גוש-דן בצפון העיר בני-ברק.

אמירה זו חילחלה עמוק והפכה למותג ידוע – "צוות צפון" של מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן.

כיום הם קיבלו הכרה רשמית גם במד"א (זה הלך להם יותר מהר מהכרת האו"ם במד"א...).

מר אילן מועלם – קצין הרכב בתחנת מד"א ר"ג והאחראי על הלוגיסטיקה והאחזקה במקום, הכיר בחשיבות המותג והחליט להפוך אותו למשהו רשמי.

האמבולנס (הישן) של "צוות צפון", קרי: דן 50, עוטר במדבקה מזהה – "צוות צפון".

האמבולנס (החדש) של "צוות צפון", קרי: דן 47 (כן! זה סופי!), יעוטר אף הוא במדבקה הזו, עם היכנסו לשירות מבצעי.

בעקבות זאת, עוטרו אף רכביהם הפרטיים של מתנדבי "צוות צפון" במדבקה הזו.

- - -

"זה פשוט נותן מין תחושה כזאת של ייחודיות מסויימת, שאני מאמין שתתרום רבות למוטיבציה של החברים", אומר ל"הצלה-דן" בכיר ב"צוות צפון".

- - -

"הרי ידועה ומפורסמת היא אף תרומתם המכרעת של חברי "צוות צפון" לפורום הזה", אומר "הצלה-דן" לעצמו...

- - -

"צוות צפון" – עלו והצליחו ועשו חיל!




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/6/2005 19:06 לינק ישיר 

לאור מילותיו החמות והמרגשות של "הצלה_דן"
ולאור זאת שאני יודע מקרוב שהכל נכון.

הנני בא כאן בקריאה ראשונית לחברינו המתגוררים ב"דרום" העיר להקמת "צוות דרום".או "צוות ויזניץ" .. בואו נלמד מהמוצלחים שבנינו ונמשיך לעשות חיים.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-1/6/2005 19:43 לינק ישיר 

הלו הלו הלו.......
לא ליצור פילוג.....
זו רק גאוות יחידה!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-1/6/2005 22:05 לינק ישיר 

רוצים תמונות?

יש!


הלילה בל"נ





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/6/2005 17:30 לינק ישיר 

אישור של אילן?

אני לא מאמינה,
רק לפני שבוע יצאו הנחיות בקשר להתנתקות שאסור לשים על הכלים שום מדבקה או סממן למעט הכיתוב הרשמי שעל הכלי.

אבל באמת כל הכבוד לכם...אתם אנשים ממש צדיקים...עד היום שאני פוגשת אותכם בתחנה אני המומה מחדש איך אנשים מוכנים לתרום שעות כל כך רבות למען הצלת חיים.


ובהצלחה לצוות צפון.

אגב ה47 הוא כלי אחלה...בחירה טובה.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/6/2005 17:38 לינק ישיר 


shmulik10 יקירי!

אכן, היטבת לשאול.

אולם בירור שלי העלה, כי כל עצם התהוותו של "צוות צפון" (המותג, כמובן) הגיע מהמקבילה שלו בדרום.

ואבהיר את הדברים (ע"פ מה ששמעתי):
זה מס' שנים קוראים לעצמם החברים המתגוררים באזור ויז'ניץ, משכנות יעקב והגלילות - יחידת מתנדבי הצלה דרום העיר, או בקיצור: "הצלה דרום העיר".

אמנם רבים וטובים עדיין לא שמעו על-כך, אולם יודעי הדבר בארגון, מודעים למותג הזה.

אחד מחברי "הצלה דרום העיר" הוא החבר ר' ישראל גרוניך, שלפני כשנה פשוט עבר לצד השני של המתרס, היינו העתיק את מגוריו מדרום העיר לצפון העיר. ומכאן עד להקמת המותג "הצלה צפון העיר" הדרך היתה קצרה.

יחד עם רעהו של ר' ישראל, ה"ה ר' אליהו לוינשטיין, קוצר שמו של המותג ל"צוות צפון" - הקצר והקליט יותר.

האמבולנס (דן 50 המיתולוגי) שנמצא ברשותם בכוננות קבועה, והכיסוי הרחב שהם נותנים לאירועים, הפכו את "צוות צפון" לשם דבר.

והשאר כבר היסטוריה...

- - -

אולם ברור שזה רק דבר המוסיף לגאוות היחידה, אין צורך לחשוש, חברים!




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/6/2005 21:33 לינק ישיר 

ואני פותח "צוות צ***ם"



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/6/2005 21:34 לינק ישיר 

הלו... הבטחת תמונות לא?!

יהיה יהיה!!

נפתרה תקלה תכנית קטנה, והתמונות יכנסו בהקדם ב"ה.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/6/2005 14:12 לינק ישיר 

- הצלה_דן -

כל מילה נוספת מיותרת - תודה על העדכון.

ברלנגו רצית משהו???



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-5/6/2005 03:16 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אמבולנס צוות צפון<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/6/2005 03:18 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אמבולנס הצלה גוש דן צוות צפון<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

אלעזר בירנצוויג

1:



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/6/2005 03:19 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אמבולנס הצלה גוש דן צוות צפון<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

אלעזר בירנצוויג

2:



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/6/2005 03:20 לינק ישיר 

מצורף קובץ

רכב פיקוד

מפקד צוות צפון

שמעון אטינגר<<<<<<<<<<<<<<<


1:



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/6/2005 03:21 לינק ישיר 

מצורף קובץ

רכב פיקוד

מפקד צוות צפון

שמעון אטינגר<<<<<<<<<<<<<<<


2:



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/6/2005 03:23 לינק ישיר 

מצורף קובץ

רכב פיקוד


מפקד צוות צפון


ישראל גרוניך<<<<<<<<<<<<<


1:



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/6/2005 03:23 לינק ישיר 

מצורף קובץ

רכב פיקוד

מפקד צוות צפון

שמעון אטינגר<<<<<<<<<<<<<<<


2:



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > "צוות צפון"?! עכשיו זה רשמי!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 3 לדף הבא סך הכל 3 דפים.

bholext