בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

"צוות צפון"?! עכשיו זה רשמי!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-14/6/2005 02:11 לינק ישיר 

צוות דרום העיר מה איתכם??? נו, תרימו את הכפפה!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/6/2005 02:24 לינק ישיר 

לוזר כל היום מחוץ לעיר.
יידל הלך לו האופנוע.
צביקה רץ ברגל.
גואל עם המשאית.
על מה הם ישימו את המדבקות, על הגב??????



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/6/2005 09:31 לינק ישיר 

אני בוכה בקשר לצוות דרום כי זה אמת.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/6/2005 09:34 לינק ישיר 

Mישה דוד

כל מילה זהב.

אתה יכול להוסיף:

רוזנטל הזדקן כבר. והאוטו לא כמו שהיה..
וועג פרש כבר מזמן ...
לואיס תמיד בר"ג...
גרוסברגר בעזרא למרפא..

מה לעשות אז אין צוות דרום .. .



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/6/2005 13:38 לינק ישיר 

אל תפגע בהם!!!
הם טוענים שהם חיים נושכים ובועטים!
(בכל אופן לפי ה"רוח" שהם עושים...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/6/2005 17:01 לינק ישיר 

לא מכירה שמות.. אבל דבר אחד נכון: שלואיס תמיד בר"ג...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/6/2005 18:25 לינק ישיר 

סיגלית! זוהי השמצה זולה!!!
שימי לב! פעם אחת, אני בעצמי! עיני ראו ולא זר! את לואיס בכבודו ובעצמו, בגודלו הטבעי, בבני ברק!!!!!
למה ההשמצה שהוא "תמיד" ברמת גן ?????????



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > "צוות צפון"?! עכשיו זה רשמי!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
לדף הקודם 1 2 3 סך הכל 3 דפים.

bholext
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.