לוחם-אש יקר!
ראשית, תודה על הלינק ה"חם" (-אש) ועל מידע נוסף שכבר הספקת להעשיר אותנו כאן.
שנית, הספקתי להעיף מבט באותו אתר, ולא ראיתי שם תמונות מפעילות צוותי הכיבוי (באזור גוש-דן למשל) בעת האחרונה.
בפרט אמורים הדברים, בפעילויות ובאירועים בהם ראיתי את אנשי הכיבוי מצלמים. אם זה בהתהפכות רכב במחלף בר-אילן לפני כ-3 שבועות, או בשריפה הגדולה שהיתה באחד הלילות השבוע ברח' האי גאון בבני-ברק.
?!
|
|