בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

קצת צחוק לסוף השבוע.....

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-2/6/2005 17:03 לינק ישיר 
קצת צחוק לסוף השבוע.....

>איך מנקים בית ערבים?
>עם מג"ב

> מה זה ערבי בן 27?
>-פאשלה של צה"ל


> כיצד אשה הופכת גבר למיליונר?
>מתחתנת כשהוא מיליארדר


> למה נרקומנים לא הולכים לביה"ס ?
>תשובה: יש להם את החומר בבית


> שאלה: מה ההבדל בין שיפוצניק לרופא?
>תשובה: שיפוצניק מכסה את הטעויות שלו בבטון,
>רופא מכסה באדמה.


> ילד אחד בכה ברחוב נגש אליו אדם ושאל
>אותו מה קרה?
>ענה הילד: אבא שלי הכה לעצמו על האצבע
>בפטיש
>שאל הזר: אז למה אתה בוכה?
>זה דווקא נשמע נורא מצחיק.
>כן, גם אני צחקתי בהתחלה! השיב הילד


>שני ציידים מניו-ג'רזי יצאו ליער, ולפתע אחת מהם נפל. חברו הבחין שהוא לא
>נושם, ומיהר לשלוף את מכשיר הטלפון הנייד שלו כדי להתקשר לשרותי החירום. "חברי
>מת, מה לעשות?" קרא בהתרגשות לתוך השפורפרת. המוקדן ענה לו בקול מרגיע:
>"אדוני, תירגע. אני יכול לעזור לך. קודם, בוא נוודא שהוא באמת מת". מהצד השני
>של הקו נשמעת שתיקה, ואז ירייה, והצייד עלה שוב על הקו ושאל: "טוב, מה עכשיו?"


> ניו-יורק 2032
>אב ובנו הולכים ברחובות מנהטן, כשלפתע האב נעצר, לוקח נשימה ארוכה ואומר לבנו:
>"לחשוב שבדיוק במקום הזה עמדו מגדלי התאומים..."
>הבן מסתכל על אביו ושואל: "אבא, מה זה מגדלי התאומים?"
>עונה לו האב: "מגדלי התאומים היו שני מגדלים ענקיים, עם המון משרדים בתוכם,
>שהיו הלב של ארצות הברית, אבל לפני כשלושים שנה מספר ערבים השמידו את
>הבניינים."
>הילד חושב לרגע ואז שואל את אביו: "אבא, מה זה ערבים..."








דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/6/2005 12:56 לינק ישיר 



>
> >איש אחד נכנס לתוך חנות אשר על חלון הראווה שלה היה שלט "דרושים
עובדים".
>
> >הוא ניגש אל הבעלים ואמר לו: "א-א-א-ני מ-עו-נ-נ-נ-יין ב-ת-פ-פ-קי-ד"
>
> >הציץ בו בעל החנות ואמר לו: "אני לא חושב שזה תפקיד שמתאים לך, בגלל
הליקוי
> בדיבור שלך. זו עבודה של מכירות עם קהל".
>
> >אמר לו האיש: "בבב-בבבק-ש-ה, א-א-אני מאד ז-ז-ז-קוק לג'וב הזה.
י-י-י-שש לי
> א-אי-שה ושישה י-ללל-דים, ת-תן לי ל-ל-נ-ס-ס-ות!"
>
> >התרכך בעל החנות ואמר: "אוקיי. הנה יש לך כאן ששה ספרי תנ"ך. צא ונסה
למכור
> אותם לאנשים בבתיהם, מדלת אל דלת!"
>
> >לקח האיש המגמגם את הספרים ויצא מן החנות. הוא חזר כעבור שעה, והגיש
לבעל
> החנות את מלוא התמורה עבור ששה ספרי תנ"ך.
>
> >"ה-ה-ננ-ה ה-ה-ה-כ-סף ש-ש-לך" אמר לבעל החנות. הלה התפלא מאד והתרשם,
והחליט לתת למוכר החדש עוד 12 ספרים שינסה למכרם.
>
> >לקח האיש את הספרים ויצא שוב לדרכו. לא עברו שעתיים, והוא חזר לחנות
ושוב
> הגיש לבעלים את מלוא התמורה עבור 12 ספרים.
>
> >בעל החנות יצא מגדרו: "תשמע! זה פנטסטי!! מכרת בתוך שלוש שעות יותר
ספרי
> תנ"ך ממה שכל מוכר אחר הצליח למכור בשבוע.
>
> >תגיד לי איך אתה עושה את זה, מה אתה אומר לאנשים שפותחים לך את הדלת?"

>
> >ענה לו המוכר:" כ-כ-ש-פו-ת-ת-חים לי את ה-ה-ד-לל-ת, אני אאומר:
>
> >ש-ש-שלום לך ג-ג-ב-ר-ר-רתי, את ר-רו-צה לק-נ-ו-ת את הת-ת-ת-נ"ך הזה,
או
>
> >ש-ש-א-ת ר-רו-צ-צה ש-ש-א-אני א-א-ק-רריא לך א-א-ו-תו?"






אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/6/2005 12:05 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.......



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > קצת צחוק לסוף השבוע.....
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext