......... אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.
........... אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.
.......... אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.
............... אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.
הפצועים פונו ע"י דן48, דן58 ,דן35.
בני תמונות מהממות! איזה מצלמה זה?
סוני F77
שוב תמונות יפות [משהו אמר כרגיל?!] הייתי במשמרת באותו לילה, ולא הבנתי למה את הפג' ראש פינו באמבולנס האחרון... אולי מי שצילם יוכל להסביר מה שם קרה.