בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

רופא ביצע ניתוח כשהוא תלוי וראשו כלפי ..

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-5/6/2005 05:33 לינק ישיר 
רופא ביצע ניתוח כשהוא תלוי וראשו כלפי ..
מצורף קובץ

רופא מנוה דקלים ביצע ניתוח כשהוא תלוי וראשו כלפי המנותח..



רופא מנוה דקלים ביצע ניתוח כשהוא תלוי וראשו כלפי המנותח - "אנו קורבנות לשלטון של שחיתות ועורמה והעולם הפוך לחלוטין."
הלילה מוצאי שבת , יום שחרור עזה, ביצע ד"ר סודי נמיר הרופא הראשי של מרפאת נוה דקלים, ניתוח עור מקומי למטופל במרפאת נוה דקלים כשהוא הפוך וראשו כלפי מטה .


ביום חמישי שעבר 02.06.05 ביום בו ממשלת ישראל החליטה לשחרר 400 מחבלים, יצא ד"ר סודי מזועזע מהמרפאה והחליט כי הוא חייב לעשות מעשה שיזעזע את כל המערכות במדינת ישראל. ד"ר סודי יצא לאחד המפעלים בגוש קטיף ותלה את עצמו כאשר רגליו קשורות למלגזה וראשו כלפי מטה. במשך כ – 20 דקות ביצע ד"ר סודי ניתוח לבובה במטרה לבדוק האם הוא מסוגל לעשות ניתוח על למטופל חי.





התוצאות לא איחרו לבוא, ד"ר סודי סיים את המבחן בהצלחה והודיע כי הוא יעשה את הניתוח במרפאה בתנאים סטרילים ותחת פיקוח.


הלילה הוא ניתח בחור צעיר כשלצידו נמצאים חובשים ממערך הביטחון של מועצת חוף עזה ורופא מנתח עור בעל שם מבית חולים מפורסם בארה"ב שבא לבקר ולעודד את פועלו של ד"ר סודי.





לאחר הסיום המוצלח של הניתוח פנינו אל ד"ר סודי וביקשנו הסבר על האירוע המיוחד אליו נחשפנו.


ד"ר סודי נמיר:


" אתה צודק שזהו מעשה מטורף,זה מעשה מטורף לחלוטין אולם דע לך כי זה דבר קטן לעומת הדברים הנעשים מסביבנו שזה טרוף גדול יותר.בזמן שמסביבנו ערבים שרוצים לרצוח אותנו לא מפסיקים לרגע את הטרור, שמענו השבוע על שחרור 400 מחבלים/ערבים שהוכחו שמעורבים במעשה פגיעה ביהודים בא"י שניסו לרצוח אנשים שחיים פה.

בעוד זה מתרחש לוקחים אנשים הנאמנים לא"י וכולאים אותם אחר סורגים בבתי סוהר לתקופה בלתי מוגבלת. בשבוע האחרון ניתן לערבים שהצליחו לרצוח יהודים להבחן בבחינות בגרות בבתי הכלא ואילו נערים שהואשמו... בהפרת הסדר הציבורי, היועץ המשפטי לממשלה שלל מהם את זכותם להיבחן את בחינות הגרות בבתי המעצר..


חשודים באונס וברצח משוחררים עד למשפט לביתם עד לברור פשעם בבתי משפט ואילו את הנערים והתלמידים משאירים בבתי המעצר לזמן בלתי מוגבל.


אנו קורבנות לשלטון של שחיתות ועורמה והעולם הפוך לחלוטין.


ישנו סיפור של ר' נחמן מברסלב, שארץ אחת הוכתה ברעב ונותרה רק גרגר חיטה אחד שהיה ידוע שכל אוכלה יהפך למטורף. מסופר ששני אחרונים שנשארו שפויים החליטו לצייר תו האחד על מצחו של השני כדי שלפחות אחרי הטירוף הם יזכרו שהם התחילו כשפויים בדעתם.


מעשה זה שאני עשיתי היום אל מול המצלמות, 38 שנה אחר שחרור עזה, ביום הזה, מעורר תמיהה.


ונכון זו המטרה לעורר תמיהה ושאלה לכל האנשים השפויים בארץ ובכל ארצות תבל ושנזכור שהמציאות היום במדינת ישראל היא מטורפת ומה שהולכים לעשות פה - לעקור יהודים, להרוס בתים, לקלקל משפחות ולסכן את כל דרום הארץ זה מעשה טרוף אחד גדול.


מה שאני עשיתי, ניתוח בעמידה על הראש. סילקתי את הנגע המסוכן, אני בעמידה הפוכה הצלחתי להוריד את הנגע ושלטונות צה"ל שמנסים להראות כי הם עומדים יציבים על הקרקע אינם מצליחים למגר את הטרור המאיים על חיי התושבים בגוש קטיף."


עם סיום הניתוח ולאחר סיום הראיון, בדק ד"ר סודי שנית את הבחור, שחרר אותו לביתו והזמינו לביקורת בעוד יומיים.


לתמונות נוספות: http://pics.katif.net/sody

צילומים: מוטי סנדר - כל הזכויות שמורות.







דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/6/2005 05:33 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/6/2005 17:28 לינק ישיר 


ולהזכירכם, ד"ר סודי כבר הירצה פעם למתנדבי ארגון "הצלה" גוש-דן, בנושא טראומה, בלווי מצגת מרהיבה ותמונות בזמן אמת ממקרים שאירעו בגוש-קטיף.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > רופא ביצע ניתוח כשהוא תלוי וראשו כלפי ..
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext