אילן לא נוסע על 45???????
אם הבנתי נכון, אז הבנתי שצוות צפון מקבל את ה-45 ולא כפי שרצה! הבנתי נכון?
.
יפה.....
אפשר לחשוב שהם הולכים לקנות ת'אוטו...