בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

נדיר: קבלת לידה מוצלחת – מצג רגליים!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-5/6/2005 18:14 לינק ישיר 
נדיר: קבלת לידה מוצלחת – מצג רגליים!


בשעות אחה"צ של יום השבת, יצאה ב"ה לאויר העולם תינוקת בשבוע 32, בלידה עם מצג רגליים, דבר שהוא נדיר ביותר.

לתהליך הלידה שהיה דרמטי ומסובך, היו שותפים מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן החובש הבכיר משה דוד רוזנפלד ואשר שלומוביץ, כשאליהם מצטרף צוות אמבולנס רגיל בראשותו של החובש אולג שימנסקי.

יצויין, כי בהיסטוריה הרפואית כמעט ואין צ'אנס לעובר במצג רגליים.

לאחר הלידה, פינה את התינוקת לביה"ח "מעייני הישועה" צוות נט"ן ר"ג, עם הפאראמדיק גיא ארזי, הנהג רובי מוצפי וד"ר ולרי.

לאחר מס' שעות, נמסר מביה"ח "מעייני הישועה", כי התינוקת–הפגית מונשמת, ומצבה תקין ומשביע רצון ב"ה.

ליולדת – שלום!


אנו תפילה, כי תינוקת זו, עוד תהי' סבתא בריאה בעזרת הרופא כל בשר ומפליא לעשות.




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/6/2005 21:48 לינק ישיר 

כל הכבוד.


תמיד בשמחות.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-6/6/2005 13:58 לינק ישיר 

רק בקור רוח של אושי ומשה דוד אפשר לקבל כזו לידה.

צל"ש



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/6/2005 14:31 לינק ישיר 

מצורף קובץ

לאושי ומשה ממני:



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-6/6/2005 15:31 לינק ישיר 

מצורף קובץ

וממני.....



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-6/6/2005 17:43 לינק ישיר 


שלך, יהושע?

אם כן ואם לא, הרבה נחת מצאצאיך!




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/6/2005 14:21 לינק ישיר 

באמת נדיר.


אני לא הייתי מחזיקה מעמד!

אבל כשאין ברירה... יכולים הכל!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/6/2005 16:55 לינק ישיר 

יושע וואלא !! לא ידעתי ההממ..



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-8/6/2005 17:18 לינק ישיר 

מצורף קובץ

תירגעו הכל תחת שליטה

הרבה נחת לכולם מכולם

רק בשורות טובות ובשמחות.....




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/6/2005 18:20 לינק ישיר 

לדיעתכם.
גיא הפארמדיק הגדול וד"ר ואלרי מסרו אלף פעמים כל הכבוד למשה על עבודה "10"
במעייני הישועה הציעו לו להיות "גניקולוג" והוא "...מה'זה התפדח..."
סיגלית. למי שלא עומד/ת בזה, כדאי לעבור לכבאות. שם לא צריך הרבה...
שייע, עם זה התינוק שלך, איך הוא יצא כך למרות האבא...
ולידיעתכם. לקח למשה יומיים להירגע מכך שהוא משך את התינוק נגד כל ההוראות והתינוק לא התפרק לו בידיים (ס"ה שבוע 32)...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/6/2005 19:34 לינק ישיר 

מצורף קובץ

לחולה

לא זה שלי ולא דומה לי........

בכל זאת........



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-15/6/2005 01:16 לינק ישיר 

שייע. נתת לנו תמונה מהעורף של התינוק. ודאי שמשם הוא לא דומה לך.
במאמר המוסגר. תאמין לי, כיף לי איתך כי אני יודע שבחור פיקח כמוך יקח את כל ב"איזי"... נכון????? (דירבאלאק עם לא!!!!!!!!)



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-15/6/2005 03:34 לינק ישיר 

לעצם הענין. לכל הדואגים, התינוקת (ככל הידוע) במצב מצויין! אמנם עדיין לא נעשו לה בדיקות מקיפות במוח בכדי לשלול נזק מוחי (רק בעוד כשבוע/עשרה ימים). אך כל שאר תגובותיה מתאימות לגודלה. והתפתחותה משביע רצון.
בש"ק אביה ערך קידוש להודות להלל ולשבח על הניסים...
יעזור לה הקב"ה והבדיקות הבאות יוכיחו אף הם כי הכל בסדר. אמן.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/6/2005 10:04 לינק ישיר 

מצורף קובץ

לחיים.......



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > נדיר: קבלת לידה מוצלחת – מצג רגליים!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext